استاندار مرکزی:

سیاست دولت تدبیر و امید توسعه زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی در روستاها است

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۸۴۳۲۹
سیاست دولت تدبیر و امید  توسعه زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی در روستاها  است
استاندار مرکزی گفت:‌ توسعه اینترنت و شبکه ملی اطلاعات در روستاها به خصوص در شهرستان مهاجرپذیر ساوه عاملی برای مهاجرت معکوس است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست شورای هماهنگی ICT استان مرکزی  که با حضور وزیر ارتباطات در ساوه برگزار شد،‌ افزود: سیاست دولت تدبیر و امید  بر توسعه زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی در رستاها  است.

وی بیان کرد: امید است با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان  تحول و توسعه زیرساختی در بخش آ.تی رخ دهد و حوزه شهری، صنعت و بخش های روستایی و کشاوری متناسب با کارویژه ها و جایگاه خود از مزایای مخابراتی و زیرساخت های فناوری بهره ببرند.

استاندار مرکزی توضیح داد:  ساوه و زرندیه از مهم ترین شهرستان های استان مرکزی محسوب می شوند و نیاز است که برای بهبود مناسبات آن ها در راهبردهای توسعه مشکلات زیرساختی ارتباطاتی و مخابراتی حل شود.
 آقازاده گفت: صنایع مستقر در شهر صنعتی کاوه، بخش نوبران، شهرک صنعتی مامونیه و برخی نقاط دیگر نیازمند توسعه زیرساخت ها به ویژه در زمینه فیبر نوری است.
 وی ادامه داد: تاسیس و استقرار نمایندگی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و همچنین ارتقای اداره مخابرات ساوه به مدیریت از خواسته های به حق مردم این شهرستان است.
استاندار مرکزی گفت: سیاست دولت استقرار امکانات در روستاها با هدف مهاجرت معکوس است و در این زمینه توسعه اینترنت، تلفن ثابت و تقویت پوشش تلفن های همراه در مناطق روستایی ضرورت دارد.
 آقازاده از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست که نسبت به تقویت پوشش آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه در جاده های  حوزه های استحفاظی استان مرکزی به وی‍ژه شهرستان ساوه مساعدت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز