فرماندار بروجن خبر داد:

۲۰ میلیارد ریال برای احداث خانه جوان بروجن اختصاص یافت

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۴۷۳۰
۲۰ میلیارد ریال برای احداث خانه جوان بروجن اختصاص یافت
فرماندار شهرستان بروجن از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای احداث و راه‌اندازی خانه جوان بروجن در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ مسعود ملکی گفت: این مبلغ برای احداث و راه‌اندازی خانه جوان این شهرستان و از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

وی افزود: شهرداری بروجن موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جانمایی و اختصاص زمین مناسب مورد نیاز برای احداث خانه جوان و واگذاری آن به مدیریت ورزش و جوانان شهرستان اقدام کند.

ملکی در ادامه به نقش مهم اعضای سازمان‌های نهاد در بخش‌های مختلف توسعه‌ای اشاره و تصریح کرد: مجوزهای سمن‌های فعال شهرستان بروجن به موقع تمدید شود.

وی یادآور شد: اعضای سازمان‌های نهاد شهرستان بروجن در حوزه‌های زیست محیطی، مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی فعالیت و به مسئولان مرتبط در این بخش‌ها کمک و مشاوره ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: اقدامات لازم برای شناسایی و برون‌سپاری امور قابل واگذاری به سمن‌ها در این شهرستان صورت گیرد.

ملکی گفت: از این پس ۲ عضو خانم و آقا به نمایندگی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد در شورای اداری شهرستان بروجن به عنوان میهمان حضور خواهند یافت.

کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری شهرستان بروجن نیز گفت: هم‌اینک ۵۸ سازمان مردم نهاد با افزون‌بر ۵۰۰ عضو در این شهرستان مجوز فعالیت دارد.

نجمه حیات غیبی افزود: ۶۵ درصد اعضاء و فعالان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان بروجن را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: ساماندهی فعالیت‌های مرتبط با سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان بروجن و بهره مندی از توان بالای اعضای سمن‌های این شهرستان در دستور کار مسئولان قرار دارد.

شهرستان بروجن ۵۸ سازمان مردم نهاد فعال دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز