استاندار زنجان:

هنر مدیران در شرایط کنونی، ایجاد آرامش در جامعه است

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲:۴۷
کد خبر: ۸۸۴۷۸۸
هنر مدیران در شرایط کنونی، ایجاد آرامش در جامعه است
استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه و تلاش دشمن بر برهم زدن آرامش جامعه متمرکز است، گفت: هنر مدیران در شرایط کنونی، ایجاد و تقویت آرامش در بین مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان حرکت بر اساس نقشه راه را تکلیف مدیران دستگاههای اجرایی عنوان کرد و افزود: طی چند ماه گذشته دستگاههای اجرایی استان نقشه راهی را برای انجام اقدامات خود تدوین کردند.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده در زمینه بکارگیری نیروهای بومی در مدیریت ها اشاره و تصریح کرد: تمام حساسیت مدیریت ارشد استان بکارگیری نیروهای بومی است تا حدی که در جابجایی مدیران در شهرستان ها و بخش ها نیز این موضوع مدنظر قرار گرفته است.

استاندار زنجان به ضرورت همکاری بین مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: حرکت با برنامه زمینه رشد و توسعه را فراهم می کند.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت و میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی استان بهتر شده است، گفت: زنجان ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری دارد و لازم است این فرصتها تبلیغ شود تا سرمایه گذاران جذب استان بشوند.

حقیقی به طرح پرورش دام سبک بیش از ۶۰ هزار رأسی در سلطانیه اشاره کرد و گفت: اگر این سرمایه گذاری به نتیجه برسد، نظیر چنین طرحی در کشور وجود  نخواهد داشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای رونق واحدهای تولیدی نیز اقدامات خوبی در این استان انجام شده است، اظهار داشت: امسال با پیگیری های انجام شده میزان سرمایه گذاری در این حوزه به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که در مقایسه با سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

وی افزود: در هفته دولت امسال طرح های عمرانی و تولیدی به ارزش ۹۲۰ میلیارد تومان  دراستان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود. 

حقیقی با بیان اینکه اغلب طرح های هفته دولت افتتاح و بهره برداری از پروژه ها است، گفت: رقم اعتبار طرح های قابل افتتاح نسبت به سال گذشته ۲.۶ برابر افزایش یافته است.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات پنج ساله حسین جعفری قدردانی و جواد تاراسی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز