اصلا کمبود مرغ گرم نداریم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۸۸۶۳۹۲
اصلا کمبود مرغ گرم نداریم
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرغ گرم اکنون به فراوانی در بازار این استان وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

به گزارش گروه استان های برنا؛ ابوالقاسم محمد زاده افزود: مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و با فعالیت کشتارگاه‌ها، امروز به اندازه کافی مرغ در بازار وجود دارد.

او درباره مشکلاتی که در زمینه توزیع مرغ گرم در روز‌های گذشته وجود داشت، بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور و با هماهنگی تولیدکنندگان مرغ کشور، هر کیلوگرم مرغ زنده هشت هزار و ۵۵۰ تومان، هر کیلوگرم مرغ در کشتارگاه ۱۲ هزار و برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شد و ما نیز بنا بر ابلاغ صورت گرفته از مرغداران استان خواستیم که این قیمت‌ها را رعایت کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: مرغداران استان گلایه داشتند که گرما برای تولیدشان مشکل ایجاد کرده و این قیمت نمی‌تواند برایشان به صرفه باشد.

محمدزاده عنوان کرد: دیشب جلسه‌ای با حضور مرغداران و صاحبان کشتارگاه‌ها برگزار شد و خودشان به این توافق رسیدند که امروز مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه شود.

او با تشکر از همکاری مرغداران گفت: کشتارگاه‌ها دیشب فعال بوده اند و امروز به وفور مرغ وارد بازار استان شده است.

از حدود یک هفته پیش نارضایتی مرغداران از تعیین قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی برای مرغ، باعث شد که کشتارگاه‌ها فعال نباشند و مرغ گرم در بازار استان نایاب شود.

رئیس اتحادیه مرغداران استان بوشهر معتقد است هر کیلوگرم مرغ باید به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد تا مرغدار بتواند به ادامه تولید امیدوار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز