واکنش سیدمهدی مقدسی به اعتراضات و نارضایتی های کارکنان شرکت هپکو در گفتگوی اختصاصی با برنا:

شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه وارد عمل شده و به فوریت تشکیل جلسه دهد/ دولت برای خریدار هپکو مشوق هایی درنظر بگیرد/ در واگذاری ها به اهلیت خریدار توجه شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۲:۲۲
کد خبر: ۸۸۹۳۷۷
شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه وارد عمل شده و به فوریت تشکیل جلسه دهد/ دولت برای خریدار هپکو مشوق هایی درنظر بگیرد/ در واگذاری ها به اهلیت خریدار توجه شود
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری ها و نامه نگاری های متعدد و همچنین بازدید رئیس جمهور و برخی از وزرای ایشان از شرکت هپکو همچنان دغدغه و نگرانی کارگران این واحد تولیدی در زمینه تعیین تکلیف سهامدار، توقف تولید و عدم پرداخت حقوق پابرجاست بطوری که امروز بار دیگر شاهد تجمع اعتراضی عزیزان زحمتکش این کارخانه بودیم.

به گزارش برنا از اراک ،  سید مهدی مقدسی در گفتگوی اختصاصی با برنا افزود: اعتراضات اخیر کارگران هپکو در خصوص سهامداران و توقف تولید و عدم دریافت حقوق قابل درک است، انتظار می رفت دولت اقداماتی اساسی برای رفع مشکلات هپکو اتخاذ کند. به نظر می رسد تنها راه برون رفت هپکو از شرایط کنونی تشکیل جلسه فوری سران سه قوه و اخذ تصمیمی جدی است.

 وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی حداقل در دو سال اخیر پیگیری های متعددی را برای روشن ماندن چراغ تولید در صنایعی مثل: آذر آب ، هپکو و واگن پارس داشتم و با افتخار تا به نتیجه رسیدن نهایی و بازگشت رونق تولید در این واحد ها همچنان به تلاش های خود ادامه خواهم داد.

مقدسی به رایزنی های متعدد با رئیس مجلس و  معاون پارلمانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: طی ماه های اخیر به صورت شفاهی و مکتوب با رئیس مجلس و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص هپکو داشته ام و ایشان نیز نظرات من را به هئیت دولت منعکس کرده اند و پیشنهاداتی نیز به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در این زمینه ارائه شده است.

 نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: دولت می باست باید برای خریدار مشوقهایی در نظر بگیرد ضمن اینکه در این واگذاری باید به اهلیت خریدار توجه ویژه داشت تا اتفاقات گذشته دوباره تکرار نشود.

 مقدسی اظهار کرد: به نظر بنده در شرایط فعلی قرارگاه خاتم می تواند بهترین خریدار هپکو باشد و بدهی دولت به قرارگاه را تهاتر کرد ضمن اینکه قرارگاه با توجه به زمینه فعالیت های خود توانایی این مهم را نیز داراست البته این بدان معنا نیست که قرارگاه وارد فعالیت اقتصادی جدیدی شود بلکه با توجه به نیاز این نهاد به ماشین آلات راهداری می تواند این نیاز را بر آورده و مازاد تولید را راهی بازار کند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز