همزمان با هفته گرامیداشت دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در استان‌های همدان، فارس، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد بااعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۵:۳۷
کد خبر: ۸۹۰۸۳۶
بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در استان‌های همدان، فارس، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد بااعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان
همزمان با هفته گرامیداشت دولت بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در استان‌های همدان، فارس، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 5 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 به گزارش گروه استان های برنا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از پنج طرح عمرانی در استان‌های؛ همدان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان با حضور مدیران آموزش‌وپرورش رونمایی شد.

استان همدان

در استان همدان آموزشگاه 15 کلاسه خیّرساز حاج ولی‌الله حمیدی با زیربنای ۳هزار مترمربع در سه‌طبقه و با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید. 3 میلیارد و 300 میلیون تومان این پروژه توسط خیّر نیک‌اندیش، حاج ولی‌الله حمیدی و 700 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تأمین‌شده است.

همچنین؛ در شهرستان کبودراهنگ استان همدان، مدرسه 4 کلاسه فجر روستای پرورق در زمینی به مساحت 147 مترمربع با زیربنای 147 مترمربع از محل اعتبارات تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی مدارس استان به بهره‌برداری رسید.

استان فارس

 در استان فارس نیز، زمین چمن مصنوعی با مساحت 800 مترمربع در مجتمع ورزشی شادروان مختاری در شهرستان اقلید، بااعتباری بالغ‌بر۳میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل آموزش ‌و پرورش فارس و درآمدهای اختصاصی آموزش‌ و پرورش این شهرستان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

کهگیلویه و بویراحمد

در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدرسه 2 کلاسه ده شیرین پاتاوه به نمایندگی از 3 پروژه، سالن ورزشی روستای کریک و مدرسه دو کلاسه مشارکتی بنیاد علوی روستای گلچراوا در شهرستان دنا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شایان‌ذکر است؛ این پروژه در زمینی به مساحت500 مترمربع و با زیربنای ساختمان آموزشی 138 مترمربع و با 360 مترمربع محوطه‌ سازی و90 متر طول دیوار محوطه و با اعتباری به میزان330 میلیون تومان و با مشارکت بنیاد علوی احداث‌شده است.

استان لرستان

در استان لرستان نیز آموزشگاه 6 کلاسه کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت با زیربنای ۸۸۶مترمربع، در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰مترمربع شامل؛ نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه، دفتر مدیریت، امور اداری، موتورخانه و ... با مشارکت، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (مجری طرح سد و نیروگاه سیمرغ) احداث و تحویل آموزش ‌و پرورش لرستان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز