برگزاری نشست مدیران عامل اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور در تبریز 

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۹:۵۰
کد خبر: ۸۹۲۵۲۹
نشست مدیران عامل اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور به میزبانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه قطار شهری برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این نشست مدیران عامل شرکت های قطار شهری کشور ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته بحث و بررسی در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش روی این شرکت ها پرداختند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه در این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از تجارب جمعی برای رسیدن به نتایج مطلوب گفت: این نشست می تواند در توسعه همکاری های فی مابین و استفاده از تجربیات مشترک نقش بسزایی داشته باشد.

مهندس مصطفی مولوی فرد با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا پایان امسال ضمن این که قطار را به به ایستگاه آخر خط یک برسانیم عملیات عمرانی را با قدرت در خط دو ادامه دهیم.

در ادامه این نشست مجمع عمومی اتحادیه قطار شهری کشور با حضور اکثریت اعضا تشکیل و برنامه‌های پیش روی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این‌نشست اعضای شرکت کننده ضمن بازدید از شرکت صنایع گسترش ریلی ایران در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفتند و مقرر شد با توجه به تحریم های پیش رو با ایجاد تعامل مشترک فی مابین تأمین بخشی از سوزن های مورد نیاز در ساخت قطار شهری و تعمیرات سوزن توسط شرکت صنایع گسترش ریلی ایران انجام شود.

 

نظر شما