راه‌اندازی نهضت مناسب‌سازی هدف جشنواره گردشگری معلولین

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷:۲۸
کد خبر: ۸۹۴۱۴۱
راه‌اندازی نهضت مناسب‌سازی هدف جشنواره گردشگری معلولین
رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد گفت: راه‌اندازی نهضت مناسب‌سازی مهمترین هدف جشنواره ملی گردشگری معلولین در یزد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سپنتا نیکنام در نود و پنجمین جلسه کمسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد ضمن انتقاد به عدم آغاز فرآیند اجرایی اولین جشنواره گردشگری معلولین، اظهار کرد: تاکنون جلسات هماهنگی مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در یزد برگزار شده که اجرایی شدن آن مستلزم واگذاری مسئولیت‌های مشخص به افراد مختلف و متخصص است.
وی با بیان این‌که رییس این دوره جشنواره باید شخص شهردار باشد، افزود: در حال حاضر شش کمیته برنامه‌ریزی شده که فعالیت این تعداد در سه کمیته کلی فنی، برگزاری و روابط عمومی خلاصه می‌شوند.
رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد برنامه‌ریزی برای بحث حمل و نقل معلولین را از جمله ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و گفت: ما در جشنواره گردشگری معلولین به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بیش از پیش معلولین در سطح شهر یزد هستیم.
نیکنام در ادامه با بیان این‌که ارتقای خدمات شهرداری از دیگر اهداف کلان این جشنواره در یزد است، تصریح کرد: خوشبختانه در بازدید های میدانی که در این خصوص انجام شده است با اعلام مشارکت عمومی و سرمایه گذاران بخش خصوصی مواجه شدیم.
این مسئول در پایان راه‌اندازی نهضت ملی مناسب سازی فضاهای شهری را از دیگر رویکردهای جدی اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین دانست و بیان کرد: مدیریت منسجم و تعهد جدی در مسئولیت واگذار شده یکی از ضرورت‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز