اجرای طرح نظارت بر نوشت افزار ها و بازگشایی مدارس در سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۰:۰۷
کد خبر: ۸۹۵۱۰۰
اجرای طرح نظارت بر نوشت افزار ها و بازگشایی مدارس در سمنان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس و نوشت افزار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر و ملزومات اداری و پوشاک ، طرح نظارتی نوشت افزار 98 در استان از تاریخ پانزدهم شهریور ماه لغایت دهم مهرماه در سراسر استان اجرا خواهدشد.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر و پوشاک با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این مدت بر بازار نظارت و گروه های کالایی پرمصرف ، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر ، کیف و کفش و پوشاک را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه امروزه قاچاق کالا صدمات فراوانی بر اقتصاد کشور وارد می کند اظهار داشت: خرید کالای ایرانی با هدف رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیاز امروز جامعه می باشد و خانواده ها با خرید نوشت افزار ایرانی به تعمیق ساخت داخل و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک کنند.

بهروز اسودی تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز