با حکم مراجع قضایی؛

پنج واحد تجاری - مسکونی غیر مجاز در نواحی منفصل شهری سنندج تخریب شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۶:۳۸
کد خبر: ۸۹۵۹۷۹
پنج واحد تجاری - مسکونی غیر مجاز در نواحی منفصل شهری سنندج تخریب شد
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز پنج واحد تجاری – مسکونی در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله سنندج تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبدالله صالحی صبح امروز به خبرنگار برنا گفت: در راستای پیشگیری از تخلفات شهری به ویژه ساخت و ساز های غیر مجاز این اداره طی بازدید های شبانه متوجه احداث چندین ساخت و ساز در نواحی منفصل شهری شد.

مدیر پیشگری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در یکی از موارد یک باب مغازه و منزل مسکونی دو طبقه در ناحیه منفصل شهری نایسر در حال احداث بود.

او گفت: پس از اطلاع از موضوع و تشکیل پرونده و ارجاع آن به مراجع قضایی خوشبختانه حکم تخریب این مورد ساخت و ساز صادر شد و این شهرداری هم نسبت به تخریب آن اقدام کرد.

صالحی افزود: در یکی دیگر از موارد افراد سود جو اقدام به ساخت چهار باب مغازه غیر مجاز در ناحیه منفصل ننله اقدام کرده بودند.

او عنوان کرد : این مغازه ها در کاربری کشاورزی احداث شده بود که این مورد هم با صدور حکم مراجع قضایی تخریب شد.

مدیر پیشگری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از همکاری مراجع قضایی ، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در تخریب این اماکن غیر مجاز تقدیر وتشکر کرد و به شهروندان هم توصیه کرد : گول افراد سود جو را نخورید چرا که عاقبت احداث بناهای غیر مجاز تخریب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز