اردکانیان:

۱۳۶ طرح آب و برق وزرات نیرو در استان یزد اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۲:۴۶
کد خبر: ۸۹۶۸۰۲
۱۳۶ طرح آب و برق وزرات نیرو در استان یزد اجرا می شود
وزیر نیرو در یزد گفت: کل طرح‌های در دستور کار وزارت نیرو در استان یزد ۱۳۶ طرح در بخش‌های مختلف آب و برق با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بخش قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان این دولت به پایان برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رضا اردکانیان در جریان سفر خود به استان با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: وزارت نیرو در استان یزد ۱۳۶ طرح در بخش‌های مختلف آب و برق را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: کل طرح‌های در دستور کار وزارت نیرو در استان یزد با اعتباری بالغ بر دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان، پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد دارند. امیدواریم بخش قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان این دولت به پایان برسند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شهرداری و شوراهای اسلامی شهرها در مدیریت شهری و استفاده بهینه از نیروهای آب و برق، تأکید کرد: واگذاری مدیریت منابع و ظرفیت‌های وزارت نیرو در استان و شهرهای مختلف به شوراها و شهرداری‌ها از جمله اقدامات در دستور کار وزارت نیرو است.

وزیر نیرو با بیان این‌که من حدود ۴۰ سال در حوزه‌های مختلف ملی و منطقه‌ای برای آبادانی کشور کار کرده‌ام، گفت: تاب‌آوری به معنای بالا بردن حوادث و مخاطرات طبیعی نظیر خشکسالی و مانایی به عنوان پایدار کردن زندگی، دو معیار اصلی ارزیابی مدیران شهری و استانی است.

اردکانیان ساختارهای متمرکز و بخشی‌نگر را دو مشکل جدی سازمان اداری کشور دانست و بیان کرد: عدم مسئولیت پذیری مدیران استانی را از دیگر مشکلات سازمان اداری کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز