استان بوشهر ۱۰ سالن سینمای مجهز دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶:۴۸
کد خبر: ۸۹۷۰۹۴
استان بوشهر ۱۰ سالن سینمای مجهز دارد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این استان ۱۰ سالن سینما مجهز به دستگاه‌های پخش دیجیتال دارد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ محمدحسین زندویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت روز ملی سینما (۲۱ شهریور) افزود: از این شمار عمده آن در مرکز استان هستند و علاوه بر بوشهر، برازجان، جم و خارگ دیگر

شهرهای برخوردار از سینما در استان هستند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۰ سالن سینما استان بوشهر۶ سالن به صورت فعال با ظرفیت سه هزار و ۵۸ صندلی فیلم های روز سینما را نمایش می‌دهند.

زندویان یادآور شد: روز گذشته به عنوان روز ملی سینما، سینماها به علت سالروز شهادت امام سجاد(ع) تعطیل بوده و به این مناسبت امروز ۲۲ شهریورها بلیط سینماهای استان نیم بها عرضه میشود.

زندویان ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته برای بهره‌برداری از سالن‌های سینمایی جدید ،حل مشکلات سینماهای غیر فعال و افزایش ظرفیت صندلی برخی از سینماها ظرفیت یاد شده افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: در این ارتباط در آینده نزدیک تالار مجتمع فرهنگی هنری شهید شهریاری شهر خورموج، تالار کتابخانه غدیر شهر کنگان و سالن سینما مجتمع تفریحی فرهنگی انقلاب بوشهر به امکانات پخش فیلم مجهز میشوند.

زندویان همچنین با اشاره به موفقیت طرح «سلام سینما» گفت: این طرح برای نمایش فیلم‌های سینمایی با استفاده از تجهیزات سیار در مناطق بدون سینما اجرا می‌شود که با توجه به شمار اندک شهرستان های برخوردار از سینما در استان روند اجرا آن موفقیت آمیز و با استقبال خوبی همراه بوده است.

وی یا آور شد: اکنون هشت شهرستان از ١٠ شهرستان استان بوشهر زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند که با استقبال خوب مردم در شهرها و روستاهای دور افتاده بدون سینما روبه‌رو شده است.

زندویان اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مراسم گرامیداشت روز ملی سینما در بوشهر با هدف تجلیل از سینماگران موفق برگزار میشود که به دلیل همزمانی با سالروز شهادت امام سجاد(ع) با چند روز تاخیر برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز