دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان :

بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۵:۲۸
کد خبر: ۸۹۹۶۳۱
بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: همسران شهدا و خانواده معظم ایثارگران و شهیدان از خواص بابصیرت جامعه هستند.

به گزارش برنا از اراک ، طوبی کرمانی در اجلاسیه بانوان کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، افزود: بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است که راه توطئه دشمنان را بسته و به نشر اسلام کمک کرده است.
وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا همواره با دلسوزی و آگاهی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در گره‌گشایی از مشکلات مسئولان را یاری رسانده‌اند.
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با یادآوری حماسه حضرت زینب(س) در عاشورای حسینی گفت: این بانوی بزرگوار جهان اسلام معلم ممتاز و برجسته برای خانواده شهدا و به ویژه مادران و همسران شهدا و ایثارگران بوده است.

کرمانی افزود: دشمنان می‌کوشند تا اهل بیت را تحریف کنند اما اقشار مختلف در جامعه اسلامی با هوشیاری تمام دسیسه‌های بدخواهان را می‌شناسند و آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارند.

 وی اظهارداشت: تلاش استکبار جهانی بر این است تا از طریق مبادی تبلیغی از جمله فضای مجازی با الگوسازی جهت‌دار مردم به‌ویژه جوانان را از اعتقادات خود منحرف کند و از این منظر رسالت بزرگی امروز برعهده جامعه شناسان،اهالی هنر و اندیشه، سیاست ورزان و گروه‌های مرجع فکری و رفتاری در جامعه است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: شیعه با پرچم سرخ امام حسین (ع) نهضت خود را آغاز کرد و با پرچم سبز حضرت مهدی(ع) این نهضت را به پیش می‌برد.

کرمانی گفت: ایران اسلامی امروز به قدرتی برتر در خاورمیانه و جهان تبدیل شده که به دشمنان اجازه هیچ شیطنتی را نمی‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز