تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنعتی در سمنان

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۹۰۴۰۰۸
تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنعتی در سمنان
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده از تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنعتی در این سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: یک واحد تولیدی صنعتی در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه مواد اولیه تولید لوله های فولادی با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.
وی تصریح کرد: در این بازرسی که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان انجام شد منجر به تشکیل پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ریالی بالغ بر 70 میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی موضوع به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این واحد صنعتی پس از دریافت دو نوبت محصولات و مواد اولیه فولادی اقدام به عرضه خارج از شبکه این محصولات به میزان دو هزار تن نموده است و همچنین خرید و واگذاری کالا بر خلاف ضوابط توزیع و یا قیمت و عدم انجام تعهدات در قبال مصرف کنندگان از دیگر تخلفات محرز شده از سوی این واحد صنعتی می باشد.
مهدی یحیایی خاطرنشان کرد: هم استانی های می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی ، صنفی و عرضه کننده خدمات ، مراتب را با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

 

نظر شما