استاندار سمنان:

نبود روحیه بسیجی در برخی ادارات و مدیران خلأ جدی نظام مدیریتی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۰۶۲۴۷
نبود روحیه بسیجی در برخی ادارات و مدیران خلأ جدی نظام مدیریتی است
استاندار سمنان بابیان اینکه نبود روحیه بسیجی در برخی ادارات و مدیران خلأ جدی نظام مدیریتی است، گفت: پایگاه‌های بسیج روحیه ولای دفاع مقدس را به کارکنان و مدیران انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر در دیدار با اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج مالک اشتر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه نبود روحیه بسیجی در برخی ادارات و مدیران خلأ جدی نظام مدیریتی است، ابراز داشت: معتقدیم موفق‌ترین مدیران کسانی هستند که اخلاص و فضای معنوی دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را درک‌ کردند

وی ضمن بیان اینکه اعتماد به نیروهای جوان باید همانند دوران هشت سال دفاع مقدس موردتوجه مدیران قرار گیرد، افزود: ایجاد اختلاف بین مردم و چندقطبی کردن جامعه از ترفندهای دشمنان است و باید کوشید تا فرهنگ برادری و اخوت میان مردم در مناطق مختلف استان برقرار شود.

نگاه جزیره‌ای تفکر بسیجی نیست

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه باید تمام استان را یکپارچه دید، زیرا تمام ایران سرای ما است، ابراز داشت: اکنون دنیا به سمت و سوئی رفته که نیروهای زبده هر منطقه و کشوری را برای خود جذب می‌کند، فلذا ذکر مباحث بومی و منطقه‌ای و نگاه جزیره‌ای بی‌شک جزء تفکر بسیجی محسوب نمی‌شود. ‌

آشناگر بابیان اینکه دوران دفاع مقدس ملت ایران، زیبایی‌های خاص خود را داشت، تصریح کرد: معمولاً در تمام کشورهای دنیا پایان جنگ‌ها و درگیری‌ها را جشن گرفته و گرامی می‌دارند اما ما آغاز ایام جنگ و مقاومت ملت ایران در مقابل تهاجمات دشمن بعثی را جشن می‌گیریم، چراکه مردم ما به‌منظور حفاظت و حراست از دین، کشور و کیان خود دفاع کردند.

وی ضمن بیان اینکه جنگ تلخ، سخت و خسارت‌بار است اما در مقابل حفاظت از مردم، دین و سرزمین زیبا و مقدس می‌شود، افزود: صداقت، راست‌گویی و بی‌ادعایی از شاخصه‌های ویژه رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است که این خاطرات باید بیان و ثبت شود.

بسیج متعلق به جناح یا گروه خاصی نیست

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه شهدا افرادی بی‌ادعا و خالص بودند و امیدوارم امروز نیز شاهد گسترش این روحیه در میان آحاد مردم و به‌ویژه مدیران باشیم، ابراز داشت: پایگاه بسیج مالک اشتر باید تلاش کند تا آن روحیه والای دفاع مقدس را به کارکنان و مدیران انتقال دهد. ‌

آشناگر بابیان اینکه نباید اجازه دهید بچه‌های مستعد بسیجی در سطح ادارات با برچسب‌های سیاسی منزوی شوند، تصریح کرد: بسیج به تمام کشور تعلق داشته و متعلق به گروه یا جناح خاصی نیست.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه با اتحاد خوب بین مردم و مسئولان، سمنان استانی امن، ثروتمند و با ظرفیت‌های فراوان است، افزود: مهم‌ترین برنامه‌ی ما در مدیریت، تعمیم و تحکیم اتحاد بین مردم استان سمنان خواهد بود.

 

نظر شما