استاندار سمنان:

خط مقدم نبرد برای مسئولان رفع موانع توسعه و معیشت مردم است

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۸:۱۰
کد خبر: ۹۰۶۲۴۹
خط مقدم نبرد برای مسئولان رفع موانع توسعه و معیشت مردم است
استاندار سمنان بابیان اینکه بزرگ‌ترین خدمت مسئولان دنبال کردن راه پیشرفت و توسعه کشور است، گفت: خط مقدم نبرد برای مسئولان رفع موانع توسعه و معیشت مردم است

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر ویژه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی اردوگاه شهید کلاه دوز شهمیرزاد ضمن بیان اینکه امروز ایجاد تسهیل در امور مردم و خدمت به این ملت همانند شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و ایثارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس است، ابراز داشت: امروز خط مقدم‌ میز اداری، محیط اداری و محیط زندگی مردم است که باید مسئولان برای حل مشکلات گام‌های اساسی بردارند.

وی ضمن بیان اینکه بزرگ‌ترین خدمت مسئولان دنبال کردن راه پیشرفت توسعه کشور، رفع موانع و توجه جدی به تولید داخلی و ملی است، افزود: استان ‌سمنان نیز ‌در پرداخت تسهیلات و ارزیابی پرداخت تسهیلات و همچنین پایداری صنایع استان، ‌ عملکرد بسیار خوبی داشت اما ‌همچنان باید حمایت از تولید در سرلوحه کاری مدیران قرار داشته باشد.

ایران در حال ساماندهی امور اقتصادی پس از برجام 

استاندار سمنان بابیان اینکه گام‌هایی که برای دوران دفاع مقدس تاکنون انجام‌شده است، واقع‌گرایانه، دلسوزانه و مطلوب بوده است، ابراز داشت: در عرصه‌های دیپلماسی نیز ایران با تمام توان و تدابیر رهبر معظم انقلاب و همراهی تمامی ارکان نظام، توانستیم ‌پیروز شود و همه منطق صلح خواهانه و منطقی ما را پذیرفتند.

آشناگر ضمن بیان اینکه امروز ۱۶ ماه از خروج ترامپ از برجام می‌گذرد و ادعا داشت پس از سه ماه می‌تواند ایران را از پای دربیاورد، اما این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: امروز پس از گذر از شوک اولیه خروج از برجام، خوشبختانه در حال ساماندهی موارد و موضوعات اقتصادی خود هستیم.

وی ضمن بیان اینکه امروز دشمن پس از ایستادگی و مقاومت ملت غیور ما و مدیریت مسئولان و شکست در سیاست‌های خود، ادعای مذاکره بدون قید و شرط رادارند که این نیز از نیت‌های فریبکارانه آن‌ها است، افزود: بودجه نظامی آمریکا به‌تنهایی ۱۰ برابر کشور روسیه است و کشورهایی که بودجه نظامی بیشتری دارند، قطعاً به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند.

دشمن به دنبال گرفتن مولفه های قدرت ایران

استاندار سمنان بابیان اینکه دشمنان ایران، متأسفانه همچنان در برنامه‌ریزی و تحمیل فتنه و محاسبات اشتباه به سر برده و درس عبرت نگرفته‌اند، ابراز داشت: جهالت برخی از افراد مسلمان در منطقه باعث سوءاستفاده دشمنان ما شده و جنگ فرقه‌ای بزرگی را برای مسلمان کشی راه‌اندازی کردند.

آشناگر بابیان اینکه اگر ایران، فرزندان این دیار، تدابیر رهبر معظم انقلاب و حمایت دولت نبود، امروز دشمن موفق می‌شد گرگ‌هایی را برای دریدن جان و ناموس مسلمانان و به یغما بردن ثروت آنان در منطقه بپروراند، تصریح کرد: در جنگ ‌تحمیلی و دوران دفاع مقدس ما به‌طورقطع پیروز شدیم و حتی اجازه ندادیم برای اولین باریک وجب از خاک ما در اختیار دشمن باقی بماند.

وی افزود: ایران اسلامی تنها ۲/۲ درصد از تولیدات ناخالص داخلی خود را برای بودجه دفاعی و نه نظامی، در نظر گرفته است که دشمنان نظام می‌خواهند این مؤلفه قدرت را از ملت ما بگیرند که خوشبختانه ملت غیور ما همواره هوشمند و هوشیار است.

عملیات روانی حربه بعدی دشمن

استاندار سمنان بابیان اینکه از هشت سال دوران دفاع مقدس، مردم ما باید درس‌های فراوانی گرفته و دشمنان ما نیز باید عبرت بگیرند تا دچار خطاهای محاسباتی دیگری نشوند، ابراز داشت: یکی از درس‌های هشت سال دوران دفاع مقدس این بود که ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبودیم و در برابر متجاوز دفاع کردیم و به همین خاطر چون از نوامیس، خاک، دین و عزت و شرف ملت دفاع کردیم، این دفاع مقدس نام گرفت.

آشناگر بابیان اینکه این دفاع در میان‌ تمام آزادگان جهان مقدس و قابل‌احترام است، تصریح کرد: بنا بر فرموده امام راحل، در این‌ جنگ ما مظلومیت و حس برادری و اخوت خود و چهره مزوّر دشمن را به دنیا نشان دادیم و همچنین در این جنگ ما توانستیم در برابر قدرت‌های مستکبر جهان ایستادگی کنیم ازاین‌رو امروز می‌بایست روایت‌ها، خاطرات و ارزش‌های فاخر دوران دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان نشر داده شود.

وی ضمن بیان اینکه نوع‌ کار شما ‌مدیران ‌باعث شد تا استان‌ ما در شاخص رضایتمندی مردم رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص دهد و این می‌طلبد تا در این زمینه ما به خودباوری ایمان داشته باشیم، افزود: ما کشور ثروتمندی و دارای جوانان بسیار پرشوری هستیم شما برادران بسیجی که بیشترین ‌تعلق‌خاطر را به انقلاب و آرمان‌های انقلاب دارید، باید علمدار این ‌قضیه باشید و عملیات روانی دشمن را در خصوص ایجاد شکاف در بین آحاد مردم و همچنین مردم و مسئولان و پروسه ناکارآمد نشان دادن دولت خنثی کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز