در جلسه هم اندیشی سرپرست سازمان فرهنگی با کارشناسان مطرح شد؛

جلسه هم اندیشی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در شب های پاییز با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۳:۲۴
کد خبر: ۹۰۶۴۰۸
جلسه هم اندیشی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در شب های پاییز با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر
برنامه ریزی پیرامون شب های فرهنگی پاییز در جلسه هم اندیشی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با کارشناسان حوزه فرهنگی هنری در خصوص اجرای برنامه های متنوع در شب های پاییز با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ در این جلسه سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری رویداد شونشینی در شب های پاییز سمنان، اظهار داشت: در سال گذشته همکاری خوبی با موسسه سمن بویان در خصوص رویداد فرهنگی هنری " شونشینی" در راستای معرفی مفاخر و ظرفیت های فرهنگی، هنری شهر سمنان برگزار شدکه با استقبال بی نظیر شهروندان سمنانی واقع شد.

عباس بابایی در ادامه گفت: با توجه به اوقات شبانگاهی نسبتاً طولانی در ایام پاییز و عدم فضای مناسب جهت حضور خانواده ها در محیطی شاد، مجموعه مدیریت شهری در نظر دارد تا با برنامه ریزی منظم و جامع رویداد های فرهنگی،هنری منظمی را بعد از ماه صفر مصادف با هفده ربیع الاول تدوین کند تا خانواده ها بتوانند با توجه به سلایق خودشان از شرایط موجود استفاده نمایند و اوقات خوبی در شب های پاییز سمنان فراهم شود.

 وی با اشاره به وظیفه مدیریت شهری در زمینه ایجاد نشاط و پویایی در شهر گفت: با استفاده از ظرفیت های هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی و هنری شهر سمنان می توان اتفاقات بسیار خوبی را در شهر سمنان رقم زد .

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در این جلسه با تاکید بر اینکه باید محوریت و اهداف برنامه های فرهنگی و هنری مشخص شود ،اظهار داشت: برنامه های فرهنگی هنری شهر باید با ایجاد نشاط و در راستای نگاه به همه شهروندان سامان دهی شود .

عباس بابایی با اشاره به وجود ظرفیت قومیت های مختلف درشهر سمنان گفت: تمام ساکنین سمنان با هر قوم و زبانی جزء شهروندان سمنانی محسوب می شوند که در این رویداد باید از تنوع ظرفیت های فرهنگی و مشارکت قومی استفاده نمود تا شاهد تنوع و تضمین استمرار برنامه ها باشیم.

وی در ادامه ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت های کم نظیر فرهنگی شهر سمنان را از اهداف این رویداد دانست و گفت : برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری یکی از روش های تاثیر گذار در ایجاد نشاط و شادابی در محیط اجتماعی است و این رویداد می تواند مردم را با ظرفیت های فرهنگی، هنری، آداب و رسوم مشاهیر و پیشینه بسیار غنی شهر سمنان و قومیت های مختلف آشنا کند.

عباس بابایی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت دوستان در حوزه فرهنگ و هنر و برنامه ریزی مناسب و جامع، رویداد شونشینی گسترده تری را در سمنان نسبت به سال گذشته شاهد باشیم. در پایان این جلسه مقرر شد تا در جلسه آینده از دست اندر کاران و اجراکنندگان برنامه ها، گروه ها و روسای انجمن های نمایش و موسیقی جهت غنی کردن اوقات شب های پاییزی با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری دعوت به عمل آید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز