اولین مرحله لیگ دوومیدانی استان سمنان پایان یافت

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۰:۴۷
کد خبر: ۹۰۷۹۱۰
اولین مرحله لیگ دوومیدانی استان سمنان پایان یافت
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: اولین مرحله لیگ استانی این رشته ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ۲ بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی اصغر نصیری افزود: این رقابت ها با حضور هفت تیم باشگاهی استان سمنان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان امروز در استودیوم ولایت سمنان آغاز شد.
وی بیان کرد: ورزشکاران از باشگاه های تکنیک، ایران زمین، امیر سامان، آزادی، ایده آل اسپرت، شاهرود، گرمسار در اولین مرحله رقابت های لیگ استانی دو و میدانی حضور داشتند.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان ادامه داد: ۴۰ دونده دختر در رده سنی نوجوانان با هم به رقابت پرداختند که در پایان، تیم تکنیک با ۴۱ امتیاز، ایران زمین با ۲۳ امتیاز و امیر سامان با ۱۹ امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی با اشاره به حضور ۱۰ دونده دختر در رده سنی جوانان اولین مرحله لیگ استانی دو و میدانی سمنان، خاطرنشان کرد: تیم تکنیک با ۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های ایران زمین با سه امتیاز و امیر سامان با یک در رده های بعدی قرار گرفتند.
به گفته وی، این رقابت ها در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۵ ورزشکار برگزار شد و تیم های ایران زمین با ۱۶ امتیاز، تکنیک با ۹ امتیاز و امیر سامان با سه امتیاز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه ۳۰ دونده پسر در رده سنی نوجوانان این رقابت ها حضور داشتند، افزود: تیم ایران زمین با ۲۱ امتیاز، تیم تکنیک با ۱۳ امتیاز و تیم ایده آل اسپرت با ۱۱ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
وی به حضور ۱۰ ورزشکار مرد در رده سنی جوانان اشاره و اضافه کرد: در این رده سنی تیم آزادی با هفت امتیاز، هیات شاهرود با ۶ امتیاز و تیم تکنیک با چهار امتیاز بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان یادآور شد: رده سنی بزرگسالان در بخش مردان این رقابت ها با حضور ۳۰ دونده برگزار و تیم ایران زمین با ۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم های هیات شاهرود با ۱۹ امتیاز و تکنیک با ۱۹ دوم و سوم شدند.
تیم تکنیک با کسب ۵۶ امتیاز، ایران زمین ۴۲ امتیاز و امیر سامان با ۲۳ امتیاز مقام های اول تا سوم مرحله اول بانوان و همچنین تیم ایران زمین با ۵۳ امتیاز، تکنیک با ۳۶ امتیاز و هیات شاهرود با ۳۵ امتیاز مقام های اول تا سوم مرحله اول آقایان را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز