استاندار کردستان:

دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه برای رفع مشکلات روستاها در کردستان دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۹:۲۴
کد خبر: ۹۰۸۹۰۳
دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه برای رفع مشکلات روستاها در کردستان دارد
استاندار کردستان گفت: دولت تدبیر و امید با تمام توان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات روستاها در کردستان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای مالوجه از توابع شهرستان قروه به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به صورت همزمان در سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدواریم نسبت به رفع مشکلات بخش راهها و آب آشامیدنی بخش دلبران اقدامات لازم به عمل آید.

وی افزود: همچنین در بخش تامین آب آشامیدنی در بلند مدت و با برنامه ریزی صورت گرفته از محل سدهای اطراف آب شرب مردم تامین می شود.

مرادنیا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه در بخش کشاورزی در چند سال اخیر از محل اعتبارات ملی و استانی تسهیلات قابل توجهی به متقاضیان پرداخت شده که قطعا در آینده شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: در حوزه اشتغال روستایی نیز دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات مناسب نیز برای حمایت از رونق تولید و اشتغال در مناطق روستایی به عمل آورده است.

وی گفت: مسلما با رونق تولید روستایی شاهد افزایش سرانه درآمد سرانه مردم در مناطق روستایی و شهری استان خواهیم بود که این موجب تحقق اهداف توسعه پایدار استان می شود.

مرادنیا تصریح کرد: باید به این نکته توجه کنیم که خودکفایی و خوداتکایی به توسعه بخش کشاورزی و نیز صنعت به خصوص در عرصه کشاورزی موجبات رشد و توسعه روستاها را فراهم می کند که در نهایت با ایجاد اشتغال در روستاها بستر مهاجرت معکوس به روستاها و ماندگاری در این مناطق  تحقق می یابد.

وی اذعان داشت: خوشبختانه با تلاش های به عمل آمده تخصیص سهمیه آب برای بیش از 96 هزار هکتار از اراضی و باغات استان با حمایت ریاست محترم جمهوری و نیز معاون اول محترم ریاست جمهوری تحقق یافت که قطعا این امر زمینه ساز رشد همه جانبه استان را مهیا می کند.

استاندار کردستان در پایان گفت: در واقع دولت با همه توان خدمتگذار مردم است و اعتقاد و باور دولت بر این است باید بسیار بیشتر به مردم خدمت رسانی شود که در این راه قطعا مدیران خدوم و تلاشگر استان تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم شریف استان مضاعف خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز