مدیرکل سابق آموزش و پرورش بوشهر:

باطل شدن ۵۰۰۰ مدرک دیپلم جعلی در بوشهر

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۰:۰۲
کد خبر: ۹۰۹۵۶۵
باطل شدن ۵۰۰۰ مدرک دیپلم جعلی در بوشهر
مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مقابل زیاده‌خواهان ایستادم، گفت: پنج هزار مدرک دیپلم جعلی در استان بوشهر باطل شد و هزینه بسیار زیادی در این زمینه دادیم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ ناصر کرمی، در آئین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای را در راستای بهبود و ارتقای جایگاه معلمان در استان بوشهر داشته‌ایم و به توفیقات خوبی نیز در این راستا دست یافته‌ایم.

وی برنامه‌محوری را یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: در مدارس شهرها و روستاها برنامه‌های عملیاتی سالانه روی میز واحدهای آموزشی قرار گرفته است و این جا افتاده است که باید بر اساس برنامه حرکت شود.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید عزمی ملی برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان وجود داشته باشد، افزود: در همه شهرستان‌های استان مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان ایجاد شده است و در مرکز استان نیز این مراکز افزایش یافته است.

ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی

وی با بیان اینکه وضعیت مراکز درمانی ویژه فرهنگیان نیز در استان بوشهر بهبود یافته است، ادامه داد: در زمینه ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی و تربیت‌بدنی نیز شاهد وضعیت خوبی هستیم و با تلاش همکاران به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

کرمی تاکید کرد: در آموزش متوسطه به عنوان برنامه هدف با اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، شاهد بهبود جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری و امتحانات نهایی بوده‌ایم.

وی به توسعه مدارس غیردولتی ‌و آموزشگاه‌های آزاد در سطح استان اشاره کرد و افزود: نگاه نامهربانی نسبت به این مدارس وجود داشت و گاها محل تخلفاتی بودند و آموزشگاه‌هایی بدون مجوز فعالیت می‌کردند که نسبت به ساماندهی آنها اقدام شد و نظارت بر آنها انجام شد.

مقابله جدی با جعل مدرک

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افزایش ۲۵۶ درصدی درآمد مدارس غیردولتی افزود: امروزه معلمان مدارس غیردولتی در کلاس‌های ضمن خدمت در کنار معلمان مدارس دولتی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در زمینه جعل مدرک تحصیلی در رتبه دوم کشور قرار داشت، تصریح کرد: این وضعیت برای استان بوشهر بسیار نازیبا بود و با همت دستگاه‌های امنیتی و همکاران در آموزش و پرورش تلاش زیادی برای مقابله با این مدارک صورت گرفت.

کرمی با اشاره به اینکه حدود پنج هزار دیپلم جعلی در استان بوشهر باطل، متوقف و بایگانی شده است، افزود: این ننگ از دامن استان برداشته شده است. عده‌ای از همین جاعلان مدارک تحصیلی در راهروهای اداره‌کل جولان دادند ولی زود متوجه شدند که آن دوران گذشته است.

مقابل زیاده‌خواهان و سهم‌خواهی افراد ایستادم

وی با بیان اینکه من هزینه زیادی را بابت مبارزه با جعل مدرک تحصیلی دادده‌ام تصریح کرد: بسیار خرسندم که این ننگ از دامن استان بوشهر پاک شده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از تصمیمات خود دفاع می‌کنم و لحظه‌ای هم پشیمان نیستم. در صورت تکرار، باز هم همین تصمیمات را خواهم گرفت و به زیاده‌خواهان باج نمی‌دهم و خوشحالم که مقابل زیاده‌خواهان و سهم‌خواهی افراد ایستادم.

در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز