شهردار سنندج:

عملیات تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا در سنندج آغاز شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۱۱۴۵۸
عملیات تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا در سنندج آغاز شد
شهردار سنندج از آغاز عملیات تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا در سنندج خبر داد و گفت: این مجتمع با زیربنایی به مساحت 1030 مترمربع در دو طبقه شامل سالن آمفی تئاتر ، پلاتو تخصصی تئاتر ،نگارخانه و احداث کلاس های هنری و آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشمت اله صیدی صبح امروز در بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری سنندج گفت: یکی از راهکارها و شاخص های کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه احداث و تجهیز و تکمیل مراکز فرهنگی و هنری و ارتقاء ظرفیت های فرهنگی است.

شهردار سنندج اظهار داشت: در راستای احداث اماکن فرهنگی و هنری، افزایش فضاهای فرهنگی و این شهرداری عملیات  تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری در ساختمان کنونی نگارخانه فعلی شهرداری  واقع در خیابان شهدا را در دستور کار خود قرار داد.

او از آغاز عملیات تجهیز و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا خبر داد و عنوان کرد: این مجتمع با زیربنایی به مساحت 1030 مترمربع در دو طبقه به متراژ هر کدام 500 مترمربع تجهیز می شود.

وی اضافه کرد: این  مجتمع فرهنگی و هنری  شامل سالن آمفی تئاتر، پلاتو تخصصی تئاتر،  احداث کلاسهای آموزشی و هنری و نگارخانه است.

صیدی تصریح کرد: در راستای تکمیل و تجهیز این مرکز فرهنگی مطالعات لازم در خصوص مقاوم سازی و همچنین مطالعات بهسازی و تهیه نفشه این ساختمان صورت گرفته است.

IMG_0410

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز