رئیس ستاد امنیت انتخابات استان یزد تاکید کرد:‌

سلامت، قانون‌مداری، امنیت و مشارکت حداکثری سیاست‌های راهبردی انتخابات

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۵:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۰۰۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد ‌امنیت انتخابات استان سلامت، قانون‌مداری، امنیت و مشارکت حداکثری را ‌چهار اصل و سیاست راهبردی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نخستین جلسه ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ریاست "احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و‌‌ رئیس ستاد امنیت انتخابات استان و با حضور اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان چهار اصل و سیاست راهبردی انتخابات را سلامت، قانون‌مداری، امنیت و مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد.

"احمد ترحمی" ادامه داد: با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های متولی نظم و امنیت تلاش های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام، برای ایجاد ناامنی و ‌یاس در مردم با شکست مواجه خواهد شد و انشاالله بستری امن برای حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای در دوم اسفندماه سال جاری فراهم می گردد.

گفتنی است در این نشست ضمن برآورد تقریبی از نیروهای محافظ مورد نیاز شعب اخذ رای، ساز و کارهای مورد نیاز برای تامین امنیت انتخابات و رصد اخبار و اطلاعات مربوطه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نظر شما