سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال برای مجموعه‌های ورزشی فرهنگی کارگران استان یزد هزینه شده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۶:۴۶
کد خبر: ۹۲۰۴۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف ویژه کارگران در سال گذشته، گفت: سال گذشته 50 میلیارد ریال برای مجموعه‌های ورزشی فرهنگی کارگران استان یزد هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدحسین ریاحی در نشست شورای عالی ورزش استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد در خصوص ورزش کارگری استان و مجموعه ساخته‌شده و در حال ساخت یزد، گفت: برنامه‌ریزی برای 13 مجموعه در قالب هشت شهرستان در دستور کارداریم و مجموعه 9 در حال تکمیل یا بهره‌برداری و 4 مجموعه در حال ساخت است که با توجه به اینکه رویکرد ما برای شهرستان و نقاط کمتر توسعه‌یافته است، امیدواریم در شهرستان بتوانیم به این موفقیت دست‌یابیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اضافه کرد: مجموعه‌ها به‌صورت درآمد هزینه‌ای است و می‌تواند از کمک‌های خیرین و سایر دستگاه‌ها و منابع دولتی در راستای توسعه و تکمیل بهره‌مند شود.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین فعالیت‌ها در قالب شش عنوان برنامه بوده است تصریح کرد: همایش‌های همگانی، اعزام به مسابقات کارگری، مسابقات انتخابی کارگری و میزبانی مسابقات کارگری ازجمله برنامه‌های ورزشی ویژه قشر کارگران استان در سال گذشته بوده است.

ریاحی با اشاره به اینکه در حوزه همایش‌های همگانی 13 محور ورزشی برگزارشده است تصریح کرد: جشن بزرگ خانوادگی کارگران، همایش دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، ورزش‌های صبحگاهی، فوتسال کارگری و برخی دیگر ازجمله برنامه‌های همایش همگانی در استان یزد ویژه کارگران بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بابیان اینکه در سال 97 توانستیم اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال را در مجموعه‌های ورزشی رفاهی کارگران استان یزد هزینه کنیم گفت: سه پروژه اصلی در سال گذشته در دست‌ساخت و به بهره‌برداری رسید که اگر امسال نیز مبالغی اختصاص یابد می‌توانیم برخی از این پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری کامل را برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز