شمع سرد بهترین فیلم جشنواره قرآن و عترت را از آن خود کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵:۱۷
کد خبر: ۹۲۰۵۷۱
شمع سرد بهترین فیلم جشنواره قرآن و عترت را از آن خود کرد
فیلم کوتاه « شمع سرد» به نویسندگی و کارگردانی نوید زارع و تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جایزه بهترین فیلم پانزدهمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ زانیار لطفی مسئول واحد هنر های تصویری حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه موفقیت های  تولیدات و آثار کوتاه سینمایی حوزه هنری  فیلم کوتاه « شمع سرد» به نویسندگی هنرمند جوان و توانمند حوزه هنری آقای نوید زارع عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور که در شهر قم برگزار شد را از آن خود کرد.

وی گفت: در این فیلم آرتین احمدی و ملوک حسین آبادی به عنوان بازیگر و محمد توریوریان به عنوان صدابردار و زانیار لطفی به عنوان تصویربردار نوید زارع را به عنوان کارگردان و تدوینگر این فیلم‌ 17 دقیقه ای یاری رسانده اند.

لطفی در خصوص داستان این فیلم نیز گفت: اهورا که پسری ده ساله است و با مادر بزرگ پیرش زندگی می کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در یک مسابقه ی مدرسه ای می شود که بر خلاف میل خودش است.

وی گفت : نوید زارع متولد ۱۳۷۴ سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری در خصوص موفقیت های این هنرمند افزود: کاندید دهمین دوره ی جشنواره ی فیلم صد؛ کاندید بهترین فیلم در جشنواره ی تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره ی مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا، حضور و انتخاب به میان ده فیلم فینالیست جشنواره ی استو یونان، حضور در جشنواره رویش. حسنات، سما، نهال، پاسارگاد، المپیاد، کودک همدان اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز