داریوش ارجمند:

اندیشه صهیونیستی و پول سعودی‌ به دنبال شکاف میان ملت ایران است

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۵:۰۴
کد خبر: ۹۲۲۱۸۶
اندیشه صهیونیستی و پول سعودی‌ به دنبال شکاف میان ملت ایران است
داریوش ارجمند گفت: دشمنان اسلام در طول تاریخ در قالب اندیشه صهیونیستی و پول سعودی‌ها دنبال ایجاد شکاف در بین ملت ما بوده اما هرگز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ داریوش ارجمند شنبه‌شب در جشن بزرگ هفته وحدت که با حضور وزیر کشور در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستانی ها انسان های سلحشور، با ایمان و شجاع و مرزبانان و سنگربانان نخست ایران و مردان شعر و تفنگ هستند.

وی از مردم کردستان به عنوان مردان ایمان و اخلاق و مردان یک‌رو نام برد و گفت: این دیار مردمانی ساده و نیک دارد و در تاریخ ایران جایگاه رفیعی چه در گذشته دور و چه در این نزدیک‌ دارند.

ارجمند افزود: همراهی مردم کردستان را در روز هایی که به جبهه می رفتم تجربه کرده ام؛ مردمی که هرگز احساس نکرده‌ایم که در دو مذهب جداگانه زندگی می‌کنیم قرن‌ها مثل برادر در کنار هم زندگی کرده‌ایم.

این هنرمند مطرح کشورمان اظهار کرد: دین ما دین بزرگی است و به خاطر همین بزرگی است که همه به آن طمع دارند.

وی عنوان کرد: پیامبر ما پیامبر بزرگی است و به همین دلیل است که می‌خواهند آن را کوچک کنند اما اسلام همیشه استوار است.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره نشان داده‌اند گول سیاست‌های دشمنان را نمی خورند و همچنان روی پای خود ایستاده اند.

ارجمند افزود: در جایی که موضوع دین و ارزش‌های دینی به عنوان همه هستی ما مطرح است ذره‌ای از اعتقادات و ارزش‌ها عقب نخواهیم کشید.

وی خاطرنشان کرد: رنگین‌کمان انسانی که در کشور ما وجود دارد در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد، اما همه این کثرت در وحدت اسلامی ما جمع شده‌ است.

وی اذعان کرد: کردها در طول تاریخ با خون خود از این خطه دفاع کرده و سنگرهای ایران اسلامی را حفظ کرده‌اند، عطر خون برادران کرد در این کوه‌ها پراکنده است و بسیاری از ریشه‌های استقلال ما در وجود و نهاد شما مردم سنگرنشین نهفته است.

وی خاطرنشان کرد: عشق اهل سنت به انبیا و اهل بیت مثال‌زدنی و بی‌نظیر است و ما ملت ایران هیچ‌گاه نبوده سر مذهب بجنگیم اما در این روزگار قدرت‌های استکبار کوشیدند اسلام غیر واقعی را عرضه کنند که اسلام ما را خدشه‌دار کنند.

ارجمند تصریح کرد: دشمنان همواره سعی داشته‌اند به صورت اسلام چنگ بزنند، ولی نتوانستند، برای همه آنها دو سردار ایرانی بس بود که به درک واصلشان کنند.

ارجمند افزود: دشمنان اسلام در طول تاریخ در قالب اندیشه صهیونیستی و پول سعودی‌ها دنبال ایجاد شکاف در بین ملت ما بوده اما هرگز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

وی تصریح کرد: جشن وحدت ما تو دهنی بزرگی برای کسانی است که می‌خواهند در میان ما تفرقه‌اندازی کنند ولی هرگز نمی‌توانند به این هدف خود که 1400 سال است برای آن تلاش می‌کنند، برسند.

نظر شما