امام جمعه یزد:

سطحی‌نگری از آموزش‌های ایران حذف شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۴:۲۰
کد خبر: ۹۲۲۲۳۴
سطحی‌نگری از آموزش‌های ایران حذف شود
نماینده ولی فقیه در استان یزد دقایقی قبل در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم این استان در میدان امیرچقماق اظهار داشت: رئیس جمهور بحث گنجاندن تدین، تفکر و تعقل را در آموزش کشور پیگیری کند و سطحی‌نگری از آموزش‌های ایران حذف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دقایقی قبل در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم یزد در میدان امیرچقماق اظهار داشت: مسائل مهمی مثل آب، راه‌ها، خط های ریلی، کشاورزی، اقتصاد، اشتغال و موارد مختلف دیگر مورد بحث قرار گرفته است ‌و الحمدالله قول‌های خوبی هم در ارتباط با این موارد داده شده و امیدواریم که با پیگیری‌های رئیس جمهور و هیئت دولت، زمینه عمل به همه آنها فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: از رئیس جمهور می‌خواهیم که خودشان در ارتباط با اجرایی شدن مصوبات قبلی و این سفر پیگیری کرده و با جدیت اجرای آن دنبال شود.

ناصری‌یزدی با تاکید بر اینکه لازم است مباحث فرهنگی به صورتی جدی در این سفر مورد توجه باشد گفت: اصل حرکت انقلاب بر‌اساس یک فرهنگ دینی و آرمان‌های امام حسین(ع) است، امام عزیز ما هم که در این مسیر قدم برداشتند، بر‌اساس تدین و کمال انسانی به سوی خدا حرکت کردند.

امام جمعه یزد افزود: همه ما مسئول هستیم که جامعه را به سمت مسائل دینی و به سوی خدا هدایت کنیم و حکومت‌ها باید کشور داری را بر اساس تقویت دین مردم انجام دهد و انگیزه‌ای جز هدایت مردم نداشته باشند.

وی افزود: از رئیس جمهور می‌خواهیم که در مدتی که از دوره ریاست جمهوریشان باقی مانده، به گونه‌ای تلاش کنند که هویت دینی و خدایی در مدارس و دانشگاه‌ها و سایر نهادها گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد از نخبگان بسیار زیادی بهره‌مند است گفت: تقاضا داریم که رئیس جمهور بحث گنجاندن تدین، تفکر و تعقل را در آموزش کشور پیگیری کند و سطحی‌نگری از آموزش‌های ایران حذف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز