ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در کردستان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸:۱۱
کد خبر: ۹۳۰۲۸۹
ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در کردستان آغاز شد
با اعلام وزارت کشور و همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان در سنندج با اعلام این خبر اظهار داشت: وزیر محترم کشور بر حسب برنامه و جدول زمان بندی راس ساعت 8 صبح یکشنبه دستور آغاز رسمی انتخابات را صادر کرد.

وی افزود: در این مرحله داوطلبان می توانند برای ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور، فرمانداریهای سراسر کشور و کنسولگری های وزارت امور خارجه در کشورهای دیگر مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در پایان گفت: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا شانزدهم آذرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام از کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز در فرمانداری‌های «سنندج، قروه، بیجار، سقز و مریوان» آغاز و به مدت هفت روز تا پایان روز شنبه (16 آذرماه) از ساعت هشت صبح الی 18 ادامه دارد.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه «سنندج، دیواندره کامیاران» (دو نماینده)، «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» با شش نماینده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز