رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج:

۲۲۳ میلیون تومان به هیات های ورزشی شهرستان سنندج پرداخت شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۹:۴۸
کد خبر: ۹۳۰۳۱۳
۲۲۳ میلیون تومان به هیات های ورزشی شهرستان سنندج پرداخت شده است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج گفت: اداره ورزش و جوانان 223 میلیون تومان در سال جاری به هیات های شهرستان سنندج حمایت مالی پرداخت کرده است که 62 میلیون تومان دیگر نیز تا هفته آینده به حساب آنان واریز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فردین ورمقانی بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از اعضای تیم بانوان هیات هندبال سنندج که به مناسبت قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه های شمال کشور با حضور فرماندار شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این تیم در سال های گذشته موفقیت های بسیاری را به دست آورده و توانسته بود در رقابت های لیگ برتر کشور سه دوره مقام دوم را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: متاسفانه در مقطع زمانی به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر باز ماند و اکنون با حمایت های بخش خصوصی توانسته به روزهای خوب خود بازگردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج ادامه داد: امسال تا کنون ۱۶ میلیون تومان به هیات هندبال این شهرستان کمک مالی شده که امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان کمک های بیشتری به این هیات موفق داشته باشیم.

ورمقانی با بیان اینکه در سال جاری 223 میلیون تومان به هیات های ورزشی شهرستان سنندج کمک شده است، یادآور شد: در آینده نزدیک ۶۲ میلیون تومان دیگر به ۴۰ هیات ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج پرداخت می شود.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با حمایت های مسئولان ارشد استان و شهرستان تیم بانوان هیات هندبال سنندج بتواند در دور دوم رقابت های دسته اول کشور به مقام قهرمانی برسد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز