سرمربی راه‌ یاب ملل مریوان بیان کرد:

حفظ سهمیه از اولویت های راه یاب ملل در لیگ برتر

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۹۳۰۳۹۷
حفظ سهمیه از اولویت های راه یاب ملل در لیگ برتر
سرمربی راه یاب ملل مریوان گفت: تمام تلاش مجموعه راه یاب ملل حفظ سهمیه لیگ برتر والیبال است و باتوجه به تجربه نخست این تیم در لیگ برتر به یک سری تجربیات نیازمندیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آرش صادقیانی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در مریوان، گفت: تیم حریف یکی از با سابقه ترین و ریشه دار ترین تیم های حال حاضر لیگ برتر والیبال ایران است که قهرمانی های زیادی در سوپر لیگ ایران و جام باشگاه های آسیا دارد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

سرمربی راه یاب ملل مریوان عنوان کرد: مطمئنا کار سختی مقابل این تیم داریم و شاید از لحاظ مهره ای فاصله زیادی با پیکان نداشته باشیم اما بردمان دور از دسترس نیست و انشالله با حمایت های پرشور هوادارانمان بتوانیم شگفتی هفته را رقم بزنیم و این برد را به آنان هدیه کنیم.

وی در مورد عملکرد کلی راه یاب ملل تا هفته ی هشتم اظهار داشت: تیم ما باتوجه به شرایط و بضاعتی که نسبت به اکثر تیم های لیگ برتری داشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته قطعاً در دور برگشت شرایطمان بهترهم خواهد شد چون بازی های خانگی بیشتری خواهیم داشت و من نوید روزهای روشنی را می دهم.

صادقیانی در جواب یکی از خبرنگاران در مورد بقای این تیم در لیگ برتر گفت: تمام تلاش مجموعه راه یاب ملل حفظ سهمیه لیگ برتر والیبال است و باتوجه به تجربه نخست این تیم در لیگ برتر به یک سری تجربیات نیازمندیم.

او با بیان اینکه فشردگی بازی های لیگ برتر و شرایط جغرافیایی و سفرهای طولانی کار ما را دوچندان کرده است، گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان این است که نقاط قوت و ضعف مان را شناسایی و بتوانیم در تعطیلی های لیگ با برنامه های تمرینی خاص روی آنها کار کنیم.

قول کاپیتان برای حضور راه یاب ملل در جمع هشت تیم برتر لیگ

اشکان درخشان کاپیتان راه یاب ملل هم علت سرحال نبودن بازیکنان در بازی آخر را فشردگی بازی ها عنوان کرد و تعطیلی 50 روزه لیگ را هم به فال نیک گرفت و امیدوار بود با بدنسازی و انجام بازی های تدارکاتی بازیکنان به شرایط ایده آل برگردند.

درخشان افزود: بعنوان کاپیتان تیم قول میدهم که تیم ما امسال در لیگ برتر بماند و تمام بازیکنان تلاش میکنند که جز 8 تیم برتر لیگ باشیم.

نظر شما