سرمربی پیکان:

پیکان به دنبال کسب یکی از سکو های سه گانه لیگ/ هیچ چیز نمی تواند مانع اهدافمان باشد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۶:۱۵
کد خبر: ۹۳۰۴۰۷
پیکان به دنبال کسب یکی از سکو های سه گانه لیگ/ هیچ چیز نمی تواند مانع اهدافمان باشد
سرمربی پیکان گفت: تیم ما برای برد به میدان می رود چون امسال هدفمان این است یکی از سکو های سه گانه را تصاحب کنیم و هیچ چیز نمی تواند مانع اهدافمان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد ترکاشوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته دهم با راه یاب ملل مریوان در مریوان گفت: ما فردا مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که از چند بازیکن باتجربه در ترکیبش بهره می برد که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارند.

سرمربی پیکان عنوان کرد: راه یاب ملل مریوان از حمایتی هوادارانی متفاوت برخوردار است این خود نوید یک بازی تماشاگر پسند را می دهد.

او افزود: با تمام احترامی که برای مریوانی ها قائل هستیم ولی تیم ما برای برد به میدان می رود چون امسال هدفمان این است یکی از سکو های سه گانه را تصاحب کنیم و هیچ چیز نمی تواند مانع اهدافمان باشد.

ترکاشوند در مورد جوانگرایی تیمش گفت: تیم ما امسال جوان ترین تیم لیگ است که میانگین سنی آن 22 سال و یک ماه است که شاید بیشترین دعوتی به تیم ملی را هم داشته باشد.

سرمربی پیکان اظهار داشت: زمانی که به این تیم آمدم یک برنامه سه ساله را به باشگاه دادم که روی جوان هایمان بیشتر سرمایه گذاری کنیم که خداروشکر تا الان در این راستا خوب عمل کرده ایم.

وی در مورد تیم راه یاب ملل گفت:تیمی که پله پله و از دسته پایین تر خودش را به لیگ برتر می رساند تیم باثبات و قابل احترامی است و من به مریوانی ها بابت تیمشان تبریک می گویم.

ایشان با تعطیلی 50 روزه لیگ کاملا مخالف بودن ولی معتقدند چون بحث ملی است باید ملی گرا باشیم و همه ی ما وظیفه داریم دست به دست هم دهیم که انشالله تیم ملی بتواند به المپیک راه پیدا کند.

آنالیز خوبی از بازی راه یاب ملل داریم

جواد کریمی کاپیتان پیکانی ها در مورد شرایط تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما خداروشکر روند رو به رشدی را در پیش گرفته و هدف های بزرگی داریم که قطعاً با کمک و یاری یکدیگر در راه رسیدن به آن گام بر می داریم.

وی در مورد بازی فردا و رویارویی با راه یاب ملل گفت: ما با تیم بسیار خوبی بازی داریم که از حمایت هوادارانش برخوردار است و با آنالیزی که داشتیم انشالله دست پر به تهران بر می گردیم.

او بعنوان بازیکن ملی پوش در مورد تعطیلی لیگ و دوری 50 روزه از پیکان گفت: طبیعتاً سخت است چون برنامه های تمرینی متنوع خواهد بود ولی ما همه سرباز یک کشوریم و هر تصمیمی که فدراسیون گرفته باید بهش احترام بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز