آغاز دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس/ ثبت نام به روز آخر موکول نشود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۶:۴۶
کد خبر: ۹۳۰۸۳۷
آغاز دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس/ ثبت نام به روز آخر موکول نشود
دومین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز می‌شود که دیروز ۱۹ نفر ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دیروز در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸ مرد و یک زن برای نام نویسی نهایی شدند.

خسرو دهقانی افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۹ نفر، در دشتستان ۳ نفر، در دشتی و تنگستان ۵ نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۲ نفر ثبت نام شدند.

او بیان کرد: برخی از داوطلبان هم مراجعه کردند، اما به علت ناقص بودن مدارکشان نتوانستند ثبت نام کنند به همین علت از کسانی که قصد نام نویسی را در انتخابات مجلس یازدهم دارند، می‌خواهیم که ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند تا اگر مشکلی در مدارکشان باشد فرصت داشته باشند آن را برطرف کنند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام حضوری صورت می‌گیرد، ادامه داد: اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه، مدرک تحصیلی که باید دست کم کارشناسی ارشد یا معادل آن باشد، گواهی رسمی استعفا از مشاغل اعلام شده در ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، یک قطعه عکس و مدرک پایان خدمت یا تعیین وضعیت خدمت سربازی برای مردان، مدارکی است که داوطلبان باید همراه داشته باشند.

دهقانی، شرط سنی داوطلبان را ۳۰ تا ۷۵ سال عنوان کرد و گفت: داوطلبان انتخابات مجلس تا شانزدهم آذر از ساعت ۸ تا ۱۸ فرصت دارند به فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی مراجعه و ثبت نام کنند.

استان بوشهر۱۰ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه دارد.

انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما