خروج ۱۲۳۹ خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۵:۰۴
کد خبر: ۹۳۰۸۴۷
خروج ۱۲۳۹ خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۳۹ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد، از ابتدای سال جاری تاکنون خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  گفت: ۴۳ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند که ۳۰ هزار خانوار تحت پوششی دائم و ۱۳ هزار خانوار نیز با تبصره ۱۴ به چرخه حمایتی این نهاد وارد شده‌اند.

او با اشاره به اینکه حمایت اساس کار کمیته امداد است، گفت: طی سال جاری ۱۲۳۹ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برگ خرید‌های مختلف توانمندسازی خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  افزود: خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد بر اساس فاکتور‌های مختلفی ازجمله معافیت از سربازی، تأمین مسکن، ازدواج، آزادی سرپرست از زندان، درمان بیماری و فوت و همچنین استقلال مالی و خودکفایی مددجو درنتیجه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

مبشری بابیان اینکه ۲۰۷۳ خانوار نیازمند در سال جاری شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، تصریح کرد: فوت، زندانی شدن، از کارافتادگی و بیماری سرپرست و طلاق از مهم‌ترین دلایل ورود افراد به چرخه حمایتی کمیته امداد و بهره‌مندی از خدمات این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد، تلاش جهت خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان است، گفت: مددکاران این نهاد در تمامی مراحل حمایت به‌عنوان یک ستون و پایه هستند و انتظار داریم مددکاری محوری را به‌صورت گسترده‌تر مدنظر داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مردم این استان به کمیته امداد با دید دیگری نگاه می‌کنند و به ما اعتماد دارند و ما در همه مسائل و مشکلات مردمی ازجمله زلزله، سیل و سایر موارد در کنار مردم هستیم.

مبشری اضافه کرد: امید است با برنامه‌های کارشناسانه و عملی‌تر متناسب با شرایط هر منطقه گام‌های مؤثرتری درراه کمک به نیازمندان برداریم و روزی برسد که آمار تحت حمایتی‌های این نهاد کمتر و کمتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز