لزوم گزارش دهی ستاد بازسازی عتبات عالیات به مردم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵:۱۹
کد خبر: ۹۳۱۴۰۹
لزوم گزارش دهی ستاد بازسازی عتبات عالیات به مردم
نماینده، ولی فقیه در استان: ستاد بازسازی عتبات عالیات خدمات ارائه شده و هزینه‌های صورت گرفته را به مردم گزارش بدهد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، آیت الله شاهچراغی در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت:  موکبهای استان سمنان هر سال نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری دارند که نشان از کار خالصانه مسئولان و عوامل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.
وی افزود: مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت آشنا نمودن ساکنین روستاها به روستاهای پرجمعیت استان سفر کنند و اهالی روستا را در جریان خدمات خود قراردهند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود:  در به کارگیری جوانان در امور مربوطه توجه ویژه داشته باشید زیرا جوانان علاقمند و پرتوان در انجام امور بازسازی عتبات عالیات هستند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان هم در این دیدار گفت: استان سمنان موفق به کسب رتبه سوم کشوری در ارائه خدمات به زائران اربعین شده است.
حلوایی عنوان کرد: در اربعین امسال مبلغ چهارمیلیارد و چهارصد و شصت میلیون تومان از خیرین استان سمنان به صورت نقد و غیرنقد جمع آوری شد.
وی افزود: با احتساب کمکهای مردم در زمینه هایی همچون حمل و نقل و اسکان در کنار کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم استان سمنان حدود ده میلیارد تومان در اربعین امسال کمک کرده اند.

در سال جاری دو واحد مسکونی در سمنان و گرمسار نیز به ستاد بازسازی اربعین اهداء شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان افزود: استان سمنان 34موکب در اربعین امسال برپا کرده است که حدود 1975نیروی انسانی و خادم به زائران خدمت کرده اند.
حلوایی گفت: کمیته اسکان، تغذیه و مشارکتهای مردمی سازمان باز سازی عتبات عالیات استان سمنان در ایام اربعین چهار میلیون وعده های غذایی به زائران عرضه کرده است.
گفتنی است از سوی سازمان بازسازی عتبات عالیات کشور حمکی با عنوان"عضو و رئیس هیات امنا ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان" به آیت الله شاهچراغی اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز