کاروان ورزشی کردستان چهار مدال رنگارنگ در جام خوشه چین کسب کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۸:۰۸
کد خبر: ۹۳۱۶۵۷
کاروان ورزشی کردستان چهار مدال رنگارنگ در جام خوشه چین کسب کرد
کاروان ورزشی استان کردستان در رقابت‌های بومی محلی جام خوشه چین موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات بومی محلی قهرمانی منطقه سه کشور تحت عنوان «جام خوشه چین» با حضور شش استان کردستان، آذربایجان غربی، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در دو بخش آقایان و بانوان و در شش رشته فوتسال، والیبال، دوومیدانی، چوب کشی، طناب کشی و هفت سنگ به مدت سه روز به میزبانی ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کاروان ورزشی کردستان متشکل از ۶۰ ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان به سرپرستی سهیلا حق گو در این مسابقات حضور داشت که در پایان موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ این رقابت‌ها شد.

در رشته فوتسال بخش بانوان، تیم کامیاران به عنوان نماینده کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرد و در پایان با شکست دادن تمام حریفان خود با اقتدار کاپ قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد و به عنوان نماینده منطقه سه کشور به مرحله نهایی و کشوری راه پیدا کرد.

در مسابقات فوتسال بخش آقایان تیم کردستان در مرحله نیمه نهایی پس از تساوی در ضربات پنالتی مغلوب تیم آذربایجان غربی شد و در دیدار رده بندی تیم زنجان را شکست داد و به مقام سوم دست پیدا کرد.

همچنین، سوزان نیک پی بانوی ورزشکار مریوانی در رشته چوب کشی به مقام دوم و مدال نقره رسید، نیما فیضی در مسابقات دو سرعت مدال نقره را برای کاروان کردستان به دست آورد و دنیا محمدی در دو استقامت تنها مدال برنز کردستان در این مسابقات را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز