سرپرست فدراسیون دوومیدانی:

دوومیدانی ایران از امکانات و زیرساخت های مناسب برخوردار نیست

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۳:۲۶
کد خبر: ۹۳۱۶۶۸
دوومیدانی ایران از امکانات و زیرساخت های مناسب برخوردار نیست
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه دوومیدانی با وجود سهم بسزایی که در مدال آوری هر کشوری دارد از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ ایرج عرب ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات دوومیدانی استان کردستان در سنندج گفت: یکی از خوبی های تغییرات وجود تفکر های نو در سیستم است و می تواند منجبر به بروز ایده های جدید شود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: امید است رئیس جدید هیات با اختیارات درون سازمانی و ارتباطات برون سازمانی زمینه پیشرفت دوومیدانی را در استان فراهم کند.

او با بیان اینکه دوومیدانی رشته بسیار مهم، پایه، مادر و المپیکی است، افزود: متاسفانه این رشته با وجود سهم بسزایی که در مدال آوری هر کشوری دارد از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست.

عرب گفت: با یک برنامه قوی و محکم میتوان دوومیدانی را در این چهار سال به حد اعتلای خود در استان رساند و همچنین با استفاده از پتانسیل ها بخصوص پیشکسوتان، افراد باتجربه و کسانی که سالها در این زمینه کار کرده اند استفاده کافی و وافی را برده تا بتوانیم روند رو به پیشرفت دوومیدانی استان در عرصه ها و رقابت های مختلف را ادامه دهیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری رقابت های المپیک، در فدراسیون سعی خواهد شد که توجه ویژه ای به هیئت استانها شود و برنامه های ویژه ای در راستای رشد و اعتلای ورزش دوومیدانی در سراسر کشور تدوین خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز