کودک پنج ساله پس از سقوط در داکت آپارتمان پنج طبقه جان سالم به در برد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۹۳۲۳۲۶
کودک پنج ساله پس از سقوط در داکت آپارتمان پنج طبقه جان سالم به در برد
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با تلاش تیم عملیاتی این سازمان کودک پنج ساله سنندجی که به داخل داکت آپارتمان پنج طبقه در شهرک بهاران سنندج سقوط کرده بود نجات یافت.

صالح زندی صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ از سقوط یک بچه پنج ساله در داکت یک آپارتمان پنج طبقه در شهرک بهاران سنندج خبرداد و گفت: روز گذشته پسر پنج ساله ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بودند  که بر اثر بی احتیاطی به داخل  گودال داکت آپارتمان پنج طبقه سقوط کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه این کودک به طور معجزه آسایی نجات یافت، عنوان کرد: پس از دریافت خبر از سامانه 125 از ایستگاه مرکزی دو دستگاه خودرو سنگین و 9 نفر آتش نشان برای نجات کودک به محل اعزام شدند.

زندی افزود: بعد از گرفتن پیام صوتی از کودک و صحبت کردن با او آتش نشانان متوجه شدند که کودک سالم است و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش تیم عملیاتی این سازمان این کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن ترین شیوه از داخل گودال  داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

نظر شما