سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل

در ۹ ماه سال جاری بیش از ۴۸ هزار ورزشکار بیمه شده اند

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۷:۵۴
کد خبر: ۹۴۹۲۵۲
در ۹ ماه سال جاری بیش از ۴۸ هزار ورزشکار بیمه شده اند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور بیش از 48 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
به گزارش برنا، محمد رضا برادران با بیان این که سال گذشته بیش از 61 هزار نفر بیمه شده اند افزود : در 9 ماهه سال جاری در سطح استان اردبیل 48هزار و 616 نفر بیمه شده اند که تلاش می کنیم این تعداد را تا پایان سال افزایش دهیم تا اکثر ورزشکاران بیمه شوند.
او با اشاره به سرانه ورزش استان اردبیل خاطرنشان کرد : درحال حاضر سرانه ورزشی 74صدم مترمربع است که قطعا باید افزایش یابد چرا که با افزایش سرانه ورزشی شاهد توسعه و پیشرفت ورزش و موفقیت های ورزشکاران در تمامی رشته ها خواهیم بودیم .
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تعداد هیات های ورزشی فعال شهرستان ها نیز خاطرنشان کرد : امسال اداره کل تمام تلاش خود را برای فعال سازی اکثریت هیات ها بکار بست به طوری که در سال جاری تا به اکنون 395 هیات فعال ورزشی شهرستانی داریم و این درحالی است که سال گذشته تعداد هیات های فعال ما 389 مورد بوده است . 327 نفر از ورزشکاران این هیات ها در رقابت های کشوری موفق به کسب عناوین انفرادی شده اند و 105 ورزشکار به اردوهای تیم ملی کشورمان دعوت شدند.
برادران افزود : درسال 98 در مجموع رقابت های آسیایی ، جهانی و بین المللی 66 ورزشکار حضورداشتند. همچنین امسال 53 نفر از ورزشکاران استان در رقابت های آسیایی و جهانی و بین المللی موفق به کسب مدال شدند.
او در ادامه با بیان اینکه جهت ارتقا سطح دانش ورزشکاران ، مربیان و داوران 175 کلاس و دوره های آموزشی برگزار شده است اظهار کرد : درسطح استان 5هزار و 681 مربی و همچنین 3هزار و 319 داور فعالیت می کنند که این تعداد در 9 ماهه سال جاری نسبت به کل سال گذشته افزایش داشته است .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان گفت: از آغاز سال 98 تاکنون 372 مورد مسابقه انتخابی استان برگزار کرده ایم. 151 تیم استان به رقابت های کشوری اعزام شده اند و 167 مورد میزبانی مسابقات باشگاه های کشور و لیگ کشور از جمله فعالیت های دیگر اداره کل و هیات های ورزشی استان بوده است.

 

 
 

 

نظر شما