ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۷۱۳
ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان
معاون اقتصادی استاندار سمنان: 6 هزار فرصت شغلی در استان سمنان از ابتدای سال ایجاد شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه اشتغال و بازآفرینی استان گفت: خوشبختانه روند ایجاد شغل در استان سمنان از ابتدای سال خوب بوده و نتایج خوبی در این خصوص در استان ایجاد شده است.
وی افزود : یکی از برنامه های ما توسعه اشتغال در روستاها بوده که حدود 200 میلیارد تومان منابع در این بخش در اختیار داریم که 100 درصد آن جذب شده و بخشی در دستگاه های حمایتی جذب نشده و به سرعت در حال جذب است .
عسگری تصریح کرد : طرح هایی که سال گذشته تامین مالی شده بود و به دلیل افزایش قیمت ها با مشکل مواجه شد در این جلسه مقرر شد تا از منابع اشتغال روستایی به آن ها کمک شود تا این طرح ها تکمیل شود .
وی افزود : 40 طرح در حوزه اشتغال روستایی تامین مالی شده که 240 طرح با حدود 600 فرصت شغلی به بهره برداری رسیده و برای کل این طرح 1600 فرصت شغلی پیش بینی شده است .
معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت : یکی از برنامه های خوب دولت طرح بازآفرینی شهری است که می تواند این حوزه فرصت های خوب شغلی ایجاد کند که در جلسه امروز در خصوص نحوه انتخاب رشته های شغلی تصمیم گیری شد .
عسگری افزود : امسال 5 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی برای استان وجود دارد که حدود 2 میلیارد تومان آن مصرف شده و تا پایان سال میزان باقیمانده نیز مصرف می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز