صدور ۶۱ مجوز معدنی در استان سمنان طی نه ماه گذشته

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۹:۴۵
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶
صدور ۶۱ مجوز معدنی در استان سمنان طی نه ماه گذشته
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور 61 مجوز معدنی در استان سمنان طی نه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد فروهر در جلسه بررسی محدوده های معدنی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی نه ماه گذشته 47 پروانه اکتشاف و گواهی کشف با هزینه عملیاتی بالغ بر 37میلیارد ریال در بخش معدن استان سمنان صادر شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طی این مدت 14 پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن با سرمایه‌گذاری 112 میلیارد ریال در این استان صادر شده است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری، زمینه اشتغال 85 نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده است.

محمد فروهر تصریح کرد: ذخیره قطعی مواد معدنی این تعداد معادن بیش از 3 میلیون تن می باشد که با صدور این تعداد پروانه بهره برداری در بخش معدن ، 171هزار تن به ظرفیت استخراج مواد معدنی استان افزوده خواهد شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه‌ استان سمنان با استخراج سالانه 23 میلیون تن انواع مواد معدنی یک استان مستعد از نظر منابع معدنی از قبیل سیلیس ، آهک ، گچ ، سولفات سدیم ، نمک ، منگنز ، آهن ، مس و غیره می باشد افزود 623 معدن در استان دارای پروانه بهره برداری می باشند که حدود 597 میلیون تن ذخیر قطعی این معادن می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز