سنسور‌های محیطی در یزد راه اندازی می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۹:۰۹
کد خبر: ۹۵۰۲۴۵
سنسور‌های محیطی در یزد راه اندازی می‌شود
رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد گفت: زیر ساخت‌های ارتباطی دور برد در پارک باغ ملی راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مجید بیکی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد، گفت: زیرساخت ارتباطی LORA، دور برد، به صورت پایلوت در استان راه اندازی می‌شود.

او افزود: با محوریت سازمان فاوا شهرداری یزد در پارک باغ ملی یزد، زیرساخت ارتباطی LORA به همراه پلتفرم مربوطه و سنسور‌های محیطی و عملیاتی به صورت پایلوت از سوی شرکت بومی راه اندازی می‌شود تا راه برای اجرای کامل پروژه و بهره مندی شهرداری و همه سازمان‌ها از این شبکه ارتباطی به صورت مستقیم و همچنین عموم مردم به صورت غیر مستقیم از این زیرساخت هموار شود.

بیکی افزود: در فاز پایلوت انواع سنسور‌های اولتراسونیک جهت مدیریت مخازن آب، سنسور‌های روشنایی جهت مدیریت برق و سنسور‌های محیطی ،دما، آلایندگی، رطوبت هوا و خاک و غیره، همچنین ماژول‌هایی که قابلیت دریافت فرمان از راه دور را دارند با این زیرساخت ارتباطی تست شده و نتایج آن به صورت آنلاین و در قالب api ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد تصریح کرد: قدم اول در استفاده از این زیرساخت، احصا و اجرای پروژه‌هایی است که کاهش هزینه در برداشته یا در جهت هوشمندسازی برای ارائه خدمات به شهروندان است.

بیکی گفت: با وجود اینکه این زیرساخت از سوی شرکت‌های غیر بومی نیز ارائه می‌گردد، سازمان فاوا در صدد است که حتی الامکان از ظرفیت شرکت‌های بومی در این زمینه استفاده نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز