استاندار مرکزی:

طرح اقدام ملی مسکن با قدرت اجرا شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۶:۳۴
کد خبر: ۹۵۰۲۹۰
طرح اقدام ملی مسکن  با قدرت اجرا شود
استاندار مرکزی گفت: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در این استان تکلیف است و دستگاه‌های مرتبط باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار بندند.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک، افزود: طرح اقدام ملی مسکن  از راهبردهای موثر دولت در راستای خانه‌دار شدن افراد فاقد خانه است و باید با قدرت و قوت اجرا شود.

وی بیان کرد: در سایه تعامل و همکاری مطلوب می‌توان بیش از سهم تعیین شده در طرح اقدام ملی مسکن در این استان برای اقشار نیازمند خانه ایجاد کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: ایجاد یک‌هزار واحد مسکونی برای افرادی که زیر پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارند نهایی شده که این طرح خارج از اقدام ملی مسکن است و در دهه فجر عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: در راستای اجرای مطلوب اقدام ملی مسکن، همکاری موثر بانک‌ها و شرکت‌های سازنده انبوه بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی نیز امری ضروری است که انتظار است این مهم روز به روز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن نه تنها در ایجاد خانه‌دار شدن برای اقشار نیازمند موثر است، بلکه در ایجاد اشتغال و رونق در بازار کسب و کار نیز نقش موثری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز