راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام حسین شاهرود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۱:۲۴
کد خبر: ۹۵۰۳۴۲
راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام حسین شاهرود
بخش جراحی قلب مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق ، آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با انجام 2 عمل جراحی آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید علی هاشمی، مسئول راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت : در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق این بیمارستان همه خدمات مربوط به بیماری قلب مانند آنژیوگرافی، اکو و جراحی قلب ارائه می شود و با بیمارستان های بزرگ قلب کشور مانند بیمارستان قلب شهید رجایی برابر می کند.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم گفت : این بخش با استفاده از فناوری روز دنیا و تامین کلیه امکانات پیشرفته و با بهره گیری از کادر تخصصی و فوق تخصصی مجرب و با انجام 2 عمل جراحی خارق العاده و موفقیت آمیز، آغاز شد.
رضا چمن افزود: در یک سال گذشته با راه اندازی بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود هزار و 550 مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده است.
به گفته چمن، این بخش ظرفیت روزانه یک تا سه عمل جراحی قلب دارد.
مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق با زیربنای 4 هزار و 800 متر مربع شامل ۳۴ تخت (۱۵ تخت بستری و ۱۹ تخت) مراقبت های ویژه و 2 اتاق عمل جراحی راه اندازی شده است.

 

نظر شما