معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

حمایت از تولیدکنندگان فرش در استان سمنان با جدیت دنبال شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۷:۴۶
کد خبر: ۹۵۰۹۷۹
حمایت از تولیدکنندگان فرش در استان سمنان با جدیت دنبال شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: حمایت از تولیدکنندگان فرش در استان سمنان با تلاش مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات زیرساختی با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در نشست کارگروه فرش استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: دغدغه‌های فرشبافان استان سمنان با هم‌افزایی و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف برطرف شود و با اتخاذ رویه‌های اصولی می توان رونق تولید در این بخش از اقتصاد استان را به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه ، فرش‌بافی در اقتصاد استان سمنان قدمت طولانی دارد، گفت: هم‌افزایی فرش‌بافان با دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی و مستمر دنبال شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: با ارایه تسهیلات در قالب مشاغل خانگی می‌توان برای رفع مشکلات معیشتی فرشبافان اقدام کرد.
عسگری اضافه کرد: راه اندازی خانه فرش با تلاش شهرداری سمنان، اتحادیه فرش و شرکت شهرک های صنعتی استان با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: جای ثابت برای تولید و فروش صنایع دستی و فرش با برنامه ریزی اصولی در سمنان در دستور کار قرار گیرد.
عسگری گفت: مصوبه‌های نشست‌های از این دست براساس زمانبندی و با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز