گاز مایع خوراک خودرو‌ها می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۵:۳۷
کد خبر: ۹۵۵۸۳۸
گاز مایع خوراک خودرو‌ها می‌شود
مردم برخی شهر‌ها از کمبود گاز مایع می‌گویند، اما شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرده تغییری در سهمیه استان به وجود نیامده و به موقع اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مردم برخی شهر‌های استان از جمله کاکی در شهرستان دشتی و بردخون در شهرستان دیر می‌گویند اکنون چند روز است که سیلندر گاز مایع در شهرهایشان پیدا نمی‌شود و یا اگر هم پیدا شود باید ساعت‌ها در صف بمانند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، کمبود گاز مایع را رد می‌‎کند و می‌گوید سهمیه ماهیانه استان بوشهر چهار هزار و ۶۱۰ تن است که مرتب جذب می‌شود و مشکلی برای تامین آن نداریم.

مهرداد بیوکی افزود: گاز مایع را بیشتر از پالایشگاه ماهشهر تامین می‌کنیم و گاهی حتی ۵ هزار تن و بیشتر هم به ما گاز تحویل داده‌اند.

او ادامه داد: سهمیه‌ای که اکنون داریم مانند سهمیه‌ای است که پیش از زمان گازرسانی به استان داشته‌ایم و با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد شهر‌های استان به شبکه گاز متصل هستند اکنون نباید مشکلی در زمینه تامین گاز مایع داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بیان کرد: در روز‌های گذشته نیز کمبودی نداشته‌ایم، اما نکته اصلی این است که گاز توزیع می‌شود، اما نصیب خودرو‌ها می‌شود و به دست مصرف کنندگان نمی‌رسد.

بیوکی گفت: پس از سهمیه بندی شدن بنزین و گران شدن قیمت آن استفاده از گاز مایع یا ال پی جی در خودرو‌ها افزایش یافته ، کاری که غیرمجاز است و باید با متخلفان برخورد شود.

او عنوان کرد: اکنون شش شرکت شامل ایران گاز، بوتان گاز، سالم گاز، جنوب گاز، پرسی ایران گاز و لیان گاز در زمینه توزیع گاز مایع در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

نظر شما