مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان :

یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۵:۳۷
کد خبر: ۹۵۶۸۰۴
یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: یادواره 240 شهید ورزشکار استان ، همزمان با ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی با اشاره به جایگاه شهدا در امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: جامعه ورزش اعتقاد راسخ دارد که قهرمانی بدون معنویت و اخلاق به طور حتم جایگاهی در ورزش و نظام اسلامی نخواهد داشت.

وی تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را از مهمترین وظیفه آحاد مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراسم زمینه‌ساز این مهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در نسل جوان و نوجوان، ترویج فضایل و سجایای اخلاقی، تکریم منزلت و مقام شامخ شهدا، نمادسازی فرهنگی و الگوسازی موفق و ترویج وصایا و سیره عملی شهدا را از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و بسیج ورزشکاران ، یادواره240شهید ورزشکار استان سمنان در روز یکشنبه، 20بهمن ماه همزمان با ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولین ارشد کشوری و استانی ، ورزشکاران مطرح کشوری و آحاد مردم در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می شود.

 

نظر شما