تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای احداث زمین چمن مصنوعی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۶۱۵۳۵
تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای احداث زمین چمن مصنوعی
فرماندار کرمانشاه با اشاره به کلنگ‌زنی ۱۵ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان، گفت : این پروژه توسط خیران ورزش‌یار با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه، برنامه‌های دهه فجر امسال شهرستان کرمانشاه را متفاوت‌تر از سال گذشته دانست و در دو بخش فرهنگی و عمرانی- اقتصادی توصیف کرد.

او برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه، جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه، جشنواره مد ولباس، جشنواره هنر‌های مفهومی، برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح مدارس و روستا‌های بزرگ، حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده آن‌ها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، حضور در مساجد و دیدار چهره به چهره مسؤولان با مردم و ... را در قالب برنامه‌های فرهنگی این ایام عنوان کرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: امسال در شرایط سخت تحریمی و مشکلات اقتصادی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خوبی را در سطح شهرستان داشتیم که می‌توان در این راستا به ۱۰۶ پروژه و نیز تعدادی زیادی طرح زیرمجموع این پروژه‌ها اشاره کرد.

او با بیان اینکه در این ایام ۴۲ روستای کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند جمع روستا‌های گازدار این شهرستان را ۴۳۷ روستا اعلام کرد و گفت: گازرسانی به ۱۹۵ روستا نیز در دست اقدام داریم به‌طوری که طی این ایام مبارک عملیات گازرسانی به ۱۰۶ روستا بخش سرفیروزآباد با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان آغاز و همچنین مشعل گاز ۱۰ روستای این بخش نیز روشن شد.

رنجبر از توجه جدی به روستائیان در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم با هدف مهاجرت معکوس (از شهر به روستا) خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال به ۱۵ روستا عملیات آبرسانی انجام شده است.

او بهره‌برداری از ۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری در حدود ۴ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های این ایام دانست.

او با اشاره به کلنگ‌زنی ۱۵ زمین چمن مصنوعی با مشارکت خیرین ورزش‌یار در شهرک ده‌پهن کرمانشاه طی امروز با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، گفت: کلنگ آغاز به کار این ۱۵ زمین ورزشی (در کیهانشهر، ده‌پهن، ماهیدشت، گاوبند، جعفرآباد، چقاگلام، کمربندی شرقی، شهرک ولایت ۲، دولت آباد، کیهانشهر (۲)، کارمندان، شهرک ظفر، طاق‌بستان، شهرک معلم و منابع طبیعی) دقایقی پیش به زمین زده شد.

 فرماندار کرمانشاه،گفت: پروژه مذکور توسط خیران ورزش‌یار با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز