سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

شهید بابایی از افتخارات بزرگ نیروی هوایی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۴:۱۵
کد خبر: ۹۶۲۶۵۰
شهید بابایی از افتخارات بزرگ نیروی هوایی است
سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی، از فرماندهی و کارکنان این پایگاه که در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت دارند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کریم زارع، به مناسبت روز نیروی هوایی با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با امیر سرتیپ دو خلبان ستاد سعید فتاح فرمانده این پایگاه دیدار و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات این نهاد به نیازمندان، از خلبانان و کارکنان  نیکوکاری که در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان ساخت: شهید بابایی که از افتخارات بزرگ نیروی هوایی است علاوه بر رشادت ها و حماسه هایی که در میدان جنگ با دشمنان اسلام و ایران آفرید در زمینه کمک به نیازمندان و ایتام نیز شهره بود.

زارع  مشارکت خلبانان و کارکنان پایگاه شهید بابایی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان اصفهان را نشانه ای از روحیه مردمی و معنوی این عزیزان دانست و گفت: امیدواریم با توجه به نظر مثبت فرماندهی محترم پایگاه شاهد مشارکت بیشتر این عزیزان در طرح های کمیته امداد باشیم.

سرپرست کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه خانوارهای تحت پوشش این نهاد به نسبت سایر اعضای جامعه مشکلات بیشتری دارند، خاطرنشان ساخت: در میان فرزندان تحت حمایت همواره استعدادهای فراوانی وجود دارد که با کمک نیکوکاران می توان آینده روشنی برای آنها ایجاد کرد و هم اکنون شاهد حضور مددجویان سابق کمیته امداد در جایگاه ها و موقعیت های برتر جامعه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز