معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

شهدای ورزشکار نماد زنده پهلوانی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۷:۰۸
کد خبر: ۹۶۲۷۱۲
شهدای ورزشکار نماد زنده پهلوانی هستند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شهدای ورزشکار دفاع مقدس و ورزشکاران شهید مدافع حرم نمادهای زنده پهلوانی در جامعه هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید عبدالحمید احمدی در یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنانافزود: جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۳۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.
وی بیان کرد:ورزشکاران ایرانی مرام پهلوانی و قهرمانی را از این شهدا الگو می‌گیرند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران مدیون جانبازی و جانفشانی‌های شهدا است، ادامه داد: موفقیت‌های کشور همچون اقتدار، سرافرازی، استقلال و آزادی مرهون شهدایی است که در برهه‌های حساس جانشان را فدای آرامش و آسایش این نظام کردند.
وی تصریح کرد: اکنون، ایران به برکت خون شهدایی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش نماد خودباوری و اقتدار است.
احمدی با اشاره به اقدامات خودسرانه آمریکا در سراسر نقاط جهان، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در برابر ملت ایران احساس عجز و حقارت می‌کند و برای مذاکره به التماس افتاد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکارمی‌تواند در گام برداشتن بهتر در مسیر خدمت و زندگی تاثیرگذار است.
وی با اشاره به دهه فجر، اضافه کرد: ملت ایران به ندای امام راحل که منادی عزت و سربلندی بود، لبیک گفتند و با گذر چهل و یک سال در این آزمون سربلند بیرون آمدند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: گذر موفق از آزمون بزرگ و سخت دفاع از آرمان‌های انقلاب نیازمند جانبازی، مجاهدت، اسارت و ایثار است و ملت ایران اسلامی در این مقوله موفق عمل کردند.
در یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان در آستانه اربعین شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ، جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از مسوولان ورزشی و ورزشکاران و مردم حضورداشتند و به مناسبت بزرگداشت روز مادران و همسران شهدا، از مادر شهیدان محمدحسین حمزه، محمد طحان و عباس دانشگر، شهدای ورزشکار مدافع حرم استان سمنان تجلیل شد.
استان سمنان ۲۲۰ شهید ورزشکار در دوران دفاع مقدس و برای جبهه مقاومت تقدیم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز