استاندار سمنان بیان کرد:

گام های بزرگ شاهرود در مسیر توسعه

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۲۷۲۱
گام های بزرگ شاهرود در مسیر توسعه
استاندار سمنان در آئین افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی شهرستان شاهرود گفت : با اقدامات مناسب انجام شده می توان گفت : شاهرود گام گذاری مناسب و بزرگی را در مسیر توسعه آغاز نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در آئین افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی شهرستان شاهرود که در محل مرکز آموزشی برکت فرهنگیان شاهرود به انجام رسید گفت : تلاش جمعی برای تامین محلی برای تحصیل و تقویت آینده سازان کشور ، برای ما جای خوشحالی دارد.
علیرضا آشناگر اذعان داشت : بحمدلله تمامی پروژه های آموزشی و پرورشی که در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستانهای استان به بهره برداری رسیده است ، با کیفیت بسیار خوب و مناسب ساخته و تجهیز شده است.
آشناگر گفت : خوشبختانه امسال شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خوبی در سطح استان و بویژه منطقه شرق استان بوده ایم که نشان دهنده ی تلاش مدیران و اهتمام دولت تدبیر و امید نسبت به توسعه و پیشرفت این استان است.‌
علیرضا اشناگر اشاره کرد : معتقدم ، برای تمامی پروژه هایی که افتتاح یا کلنگ زنی می شود باید مقدمات آن اعم از تامین اعتبار و ... مهیا شده باشد ، بنا براین با توجه به ملاحضاتی ، افتتاح یا آغاز عملیات ساخت برخی از پروژه ها که تقریبا آماده بهره برداری یا کلنگ زنی بود، را به فرصتی دیگر موکول نموده و امیدواریم با این اقدام زمینه ی استفاده مناسب و کامل مردم از خدمات ایجاد شده فراهم گردد.
استاندار سمنان با اشاره به برخی دستاوردهای سفر دو روزه ی خود به شرق استان از جمله طرح پرورش شتر اکولوزیکی گفت : بحمدلله در طی این سفر در مجموعه های بسیار خوبی حاضر شده ام که با توجه به وضعیت جغرافیایی استان ساخته خواهد شد.
آشناگر گفت : افتتاح پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی شهرستان شاهرود که آماده بهره برداری بود ، بنا بر سفر یکی از مقامات کشوری به تاخیر افتاد و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
استاندار سمنان گفت : یکی از پروژه های بزرگ شهرستان شاهرود تولید کاغذ از سنگ آهک است که امیدوارم بزودی عملیات احداث آن رسما آغاز گردد.
استاندار سمنان در این جلسه با تشریح چند پروژه بزرگ جاده ای در این شهرستان گفت : شهرستان شاهرود گام گذاری مناسبی را در جهت توسعه آغاز نموده است که امیدوارم هر چه سریع تر به فرجام رسیده و مردم طعم شیرین خدمات ارائه شده را بچشند.

منبع:روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان 

 

نظر شما