استاندار سمنان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکوه حضور و پشتیبانی از نظام است

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۵:۴۲
کد خبر: ۹۶۳۱۴۶
راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکوه حضور و پشتیبانی از نظام است
استاندار سمنان بیان کرد: ملت ایران در مناسبت‌ها و ایام‌الله‌ مختلف نشان دادند همواره پشتیان و حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکوه حضور و پشتیبانی از نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی توسط کشورهای دوست و دشمن رصد می‌شود و شکوه حضور موجب یاس و شکست دشمن و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی موجب تقویت نشاط، امید، عزتمندی، اقتدار و اعتماد به نفس در کشور می‌شود.
وی بیان کرد: ملت ایران در مناسبت‌ها و ایام‌الله‌ مختلف نشان دادند همواره پشتیان و حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکوه حضور و پشتیبانی از نظام است.
استاندار سمنان تصریح کرد: شکوه حضور مردم در راهپیمایی پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دشمن از این سرمایه در هراس است.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس، ناامیدی و شکست دشمن در دسیسه‌ها علیه کشور می شود و برای نظام نماد سربلندی است.
آشناگر یادآور شد: مردم برای سربلندی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت و استان سمنان نیز در این زمینه وضعیت خوبی دارد.
استاندار سمنان تصریح کرد: میانگین مشارکت سیاسی مردم استان در انتخابات در دوره‌های قبلی ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده و در انتخابات پیش‌رو نیز حضور پرشور خواهند داشت.

 

نظر شما